Jestem żoną terrorysty - Laila Shukri

 Witajcie ;) Dzisiaj przychodzę do Was z książką, którą kupiłam w sumie pod wpływem impulsu, ponieważ zachęciła mnie jej cena. Myślałam, że książka nie będzie dla mnie, ale jednak się pomyliłam. 



Gatunek: biografia, autobiografia, pamiętnik
Liczba stron: 360 

"Wstrząsająca historia Polki, która została żoną terrorysty.

Opowieść o kobiecie, która została rozkochana i uwiedziona, aby urodzić terrorystę-samobójcę. Przemilczana prawda o rodzinach zaangażowanych w terroryzm.
Laila Shukri wysłuchała historii jednej z Polek, aby opowiedzieć ją światu.

Po rozstaniu z partnerem Klaudia zostaje niespodziewanie wyrzucona z pracy. Podróż do Maroka ma pomóc jej odzyskać utraconą równowagę duchową. Poznany w egzotycznym kraju Raszid szybko zdobywa jej serce. Kiedy mężczyzna proponuje jej przyjazd do niego do Londynu, Klaudia ma nadzieję na znalezienie u jego boku szczęścia. Nie zdaje sobie sprawy, że znajdzie się w mackach niebezpiecznej siatki terrorystycznej, której głównym celem jest szkolenie dzieci na terrorystów-samobójców.
Jak w XXI wieku wygląda terroryzm? Jak terroryści wykorzystują dzieci? Brutalna rzeczywistość tysięcy kobiet wykorzystywanych przez terorystów, o której świat woli głośno nie mówić."

Książka opowiada o kobiecie, która poznała przystojnego mężczyznę, który sprawił, że straciła dla niego głowę i wiązała z nim całe życie. Było pięknie, aż do ślubu. Bo po połączeniu kilku faktów Klaudia zorientowała się że jej mąż jest terrorystą, ale było już za późno. Mężczyzna pokazał swoje prawdziwe oblicze i życie Klaudii zamieniło się w piekło.

Oprócz historii bohaterki mamy także dużo faktów dotyczących ISIS jak i terroryzmu. To jak szkolą siebie, ale także małe dzieci. To jak są zamachowcami samobójcami w imię Boga. To że, wszyscy nie muzułmanie byli określani jako niewierzący i należało ich bestialsko torturować, aby potem zabić. To mnie przeraziło.

Sądziłam, ze nigdy nie polubię takiego gatunku, ale naprawdę warto przeczytać.

8/10


Inne książki na blogu: 
Gra Anioła - Carlos Ruiz Zafon
Balladyna - zbiór opowiadań
Ślepy Archeolog - Marta Guzowska

Komentarze

  1. Ta religia to coś strasznego. Książki nie znam, ale z ciekawości dla samego tematu po nią sięgnę. Choć to wszystko brzmi przerażająco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest strasznie przerażająco! Ja sama się zastanawiam jak można w takie coś wierzyć!

      Usuń
  2. Książki nie znałam, ale z ciekawości bym przeczytała.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką chęcią być przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi trochę strasznie, ale niestety takie historie się zdarzały naprawdę !

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka zdecydowanie nie na moją wrażliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam byłam żoną szejka więc ta książka na pewno też by mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie czytałam jeszcze innych, ta była moja pierwsza, ale z pewnością przeczytam pozostałe.

      Usuń

Prześlij komentarz