beGLOSSY Styczeń 2021 - Naturally Good

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z styczniowym pudełkiem beGLOSSY :) O dziwo pudełko to przyszło szybciej niż ChillBox :) Pudełko jest w standardowej oprawie, czyli blado różowe. W domyśle kosmetyki miały być naturalne, tak więc zapraszam do obejrzenia zawartości :)


1. Żel pod prysznic - Nivea - 16,49 zł/300 ml
2. Kieszonkowy żel do rąk Imbir i trawa cytrynowa - 18,90 zł/30ml


3. Balsam do ciała - Nivea - 28,99 zł/350 ml 


4. Koloryzujący krem punktowy z zielonym korektorem - 54,99 zł/30 ml 


5. Antybakteryjny nawilżający podkład wygładzający z selerem - 34,99 zł/30 ml


6. Serum ujędrniające - Lirene - 22,49 zł/5x 7 ml 


7. Maska kojąca peel-off #MilkyWay - Selfie Project - 4,99 zł/10 ml


A teraz czas na podsumowanie :) 
Wartość tego pudełka to: 181,84 zł 
A teraz kosmetyki - co o nich sądzę i jakie zrobiły na mnie wrażenie. 
- Żel pod prysznic, balsam - produkt użyję i się nie zmarnuje
- Krem punktowy - mam coś podobnego i rzadko kiedy używam, więc ten trochę sobie poczeka za użyciem
- Podkład - używałam i jest naprawdę bardzo fajny :)
- Żel do rąk - produkt w ciągłym użyciu, na pewno znajdzie miejsce w torebce bądź samochodzie
- Serum do biustu - jestem po użyciu jednej ampułki i poza klejącym dekoltem nic nie zauważyłam 
- Maseczka - na pewno z chęcią przetestuję :) 

A tak prezentowała się zawartość rok temu:


Zdecydowanie w tym roku podoba mi się bardziej ;)


Inne pudełka beGLOSSY:
Luty 2020 - Sweet Dreams
Kwiecień 2020 - #zostanwdomu
Marzec 2020 - Spring Garden

Komentarze

  1. Całkiem fajna zawartość ;) Poza maseczką peel off bym wszystko chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa zawartość pudełeczka oprócz maseczki SP, która się u mnie nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kosmetyki, tą maseczkę z chemii bym wypróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no zdecydowanie fajna zawartosc :) kosmetyki warte uwagi :D ten krem z biodermy mnie szczegolnie zaciekawilo... pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawartość wydaje się być naprawdę fajna, miałam kiedyś przyjemność testować maseczki Selfie Project i były przyzwoite, ciekawa jestem jak sprawdzi się ta :D

    Pozdrawiam serdecznie, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawartość całkiem fajna ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten balsam Nivea bym chętnie przygarnęła :)
    Zawartość te pudełka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Orientana :) uwielbiam. Brałabym w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajna zawartość. Najbardziej zaciekawił mnie podkład antybakteryjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy działa antybakteryjnie to nie wiem, ale jest bardzo fajny :)

      Usuń
  10. Szkoda ze w pełnym wymiarze są produkt firm , które unikam. Po za Nivea super zawartość

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesting products. They look good.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice week!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma tutaj marki, która by mnie zaciekawiła. Produkty bym pewnie zużyła, ale brakuje mi efektu wow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ;) To prawda. beGLOSSY to takie drogeryjne pudełko ;)

      Usuń

Prześlij komentarz