Masło multifunkcyjne dla całej rodziny - GoNature

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z produktem, który jest uniwersalny i dla każdego ;) A mowa o maśle multifunkcyjnym od GoNature :) 



Skład:
"Butyrospermum Parkii (Shea) Masło owocowe, olej kokosowy (kokosowy), Olea Europaea (oliwa) Olej owocowy, wosk Carnauba, octan tokoferylu **, parafina *, salicylan benzylu *, butylofenyl metylopropionowy *, Linalool *, Hexyl Cinnamal * , Limonene *, Citral *"


Co mówi producent? 
"Ten produkt został stworzony specjalnie dla całej rodziny i spełniał jego potrzeby w zakresie pielęgnacji ciała. Ma szerokie spektrum zastosowań. Może służyć jako kolor ust, twarz, ręka i krem ​​do stóp, balsam do ciała lub maska ​​do włosów. Jest produktem skierowanym zarówno do kobiet, mężczyzn, jak i wszystkich. Do użytku w dzień i w nocy. Może być stosowany punktowo lub do całego ciała. Przez cały rok. Masło uniwersalne to niezbędny produkt, który powinien znaleźć się w każdej łazience i kobiecej torebce."

Moja opinia: 
Masełko przepięknie pachnie, coś jakby multiwitamina. Jest twarde (jak to masło), ale ja przed użyciem rozpuszczałam lekko w kąpieli wodnej. Po rozpuszczeniu staje się oleiste i pozostawia lekką, tłustą warstwę. Stosowałam go przede wszystkim jako kosmetyku do ciała i powiem szczerze, że jest bardzo fajny. Dobrze nawilża ciało i pozostawia to nawilżenie na długi czas. Mimo swej małej pojemności (miałam 15 ml) to o dziwo jest bardzo wydajny. Używałam go prawie miesiąc. Z pewnością fajny produkt, ale nie robi efektu wow :)


Cena: 35 zł/15 ml
Czy polecam? Tak
Czy kupię ponownie? Sama nie wiem ;) 
Ocena: 8/10


Inne posty z masełkami:
Z złotem - Idunn Naturals
Yen - Soap Shop
Orchidea - Organique

Komentarze

  1. Średnio mnie kusi ten produkt ale za to bardzo spodobały mi się paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujący produkt, pierwszy raz o nim słyszę, ale uwielbiam testować takie kosmetyki i myślę, że niedługo znajdzie się on w mojej torebce :)
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To dla mnie nowość ale lubię kosmetyki z masłem shea 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że polubiłabym to masło :) Ładny wzorek na paznokciu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, zwłaszcza, że nigdy nie używałam żadnego masła

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe masełko :) Masz pięknie zrobione paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, ale mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne masło, ma dobry skład i na pewno przynosi korzyści dla skóry.
    PS: Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie, może kiedyś się na niego skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie mieć pod ręką taki uniwersalny produkt o małej pojemności. W sam raz do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym kupiła sobie taki kremik i wypróbowała na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze takiego produktu ale po opinii chętnie bym spróbowała. Dla śmiechu powiem ze na początku przeczytałam,, masło mumifikacyjne'' haha

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz