Haul - Październik 2020

I już mamy listopad. Naprawdę czas mi biegnie nieubłaganie i w sumie zaraz święta :D Szkołę mam znowu zdalnie i powiem Wam szczerze, że nie jestem z tego powodu zadowolona, ponieważ jednak nauczyciel więcej przekaże osobiście, a te maile to tak wiecie - żeby tylko zrobić i dostać ocenę, a najbardziej martwi mnie to, że w czerwcu mam już egzaminy na technika i strasznie się boję, że nie będę do końca przygotowana, by je zdać. Bo tu nie chodzi o to, że to wiedza taka wiecie - polski czy matematyka, tylko podstawy prawa, praca biurowa itp. 

W życiu prywatnym nic się zmieniło :) Wszystko było po staremu i tylko dni mijają. W październiku się rozchorowałam, co w sumie ciągnie się do teraz. Może w skrócie opiszę :) Zaczęło się od przeziębienia ot zwykły katarek, jednak rozwinęło się w gorączkę, ból mięśni, aż nagle straciłam węch i smak - mówię sobie - oho COVID, ale po rozmowie z lekarzem okazało się, że to tylko (a może i aż) zapalenie zatok, a lekarz rozpoznał to po tym, że mam straszny ból głowy, który powoduje, że nie mogę normalnie funkcjonować oraz suchość w nosie, po przepisanych lekach smak i węch powrócił po dwóch dniach (i to bez antybiotyku) jednak zatoki nadal w opłakanym stanie. I co najśmieszniejsze wiecie dlaczego? Otóż przez maseczkę. Jak byłam przeziębiona to zarazki zatrzymywały się na masce i ja te wirusy i bakterie wdychałam znowu do organizmu. Nie chcę tutaj oczywiście podważać w żadnym wypadku czy należy te maseczki nosić, czy nie ;)

W planach na listopad mam kupienie połowy prezentów świątecznych, ponieważ na ostatnią chwilę nie ma połowy tego czego chcę :) W grudniu kupuję jedynie jakieś drobiazgi :)

Chyba już nic więcej z siebie nie wyciągnę ;) Życzę Wam zdrowia, a teraz przechodzimy do zakupów :D 

KOSMETYKI 

Staram się ograniczyć kupowanie kosmetyków, ponieważ dzięki tym pudełkom mam ich zapas, ale jak to ja zawsze coś tam jeszcze sobie znajdę. Opanowałam się i nie poszłam do Rossmanna na promocje, a to już jest jakiś plus  :D


- Zamówienie z AVON 
- Radełko, pyłki, cyrkonie i folie do zdobień - Allegro 



- ChillBox
- beGLOSSY




DODATKI Z GAZET 

Z gazet poznałam dużo fajnych kosmetyków :) Ceny zawsze są niższe, niż sam kosmetyk, więc gazeta wychodzi nam za darmo :)

- Glamour z kremem do rąk Marion 
- Elle z maską do włosów 



- Zwierciadło z żelem pod prysznic i szamponem 2w1



KSIĄŻKI

Tutaj znowu zaszalałam, ale uwaga! Od następnego miesiąca ograniczam kupowanie książek, ponieważ mam ich za dużo, nie mam miejsca by je gdzieś kłaść, a nie nadążam z szybkim czytaniem przez brak wolnego czasu. Ogółem też zastanawiam się nad kupnem czytnika do e-booków. Mam sentyment do papierowych książek, ale moje myśli idą ku oszczędności papieru, środowiska, a także pieniędzy. Nie mówię, że już nigdy nie kupię książki papierowej, ale nie będzie to na taką skalę jak teraz. 


- Książkę "Czerwone Gardło" - kupiłam używaną 
- Lunatycy, Stracona, Zmiana kursu - jako dodatki z gazet
- Trzy książki Mroza - Wotum nieufności, Większość bezwzględna, władza absolutna, Księżniczka z lodu - w kiosku
- Kontratyp, NibyNoc, Ryk kamiennego lwa, Siódemka - zamówienie z księgarni internetowej. 
- Trauma. pokuta, ślepiec - Biedronka, wydanie kieszonkowe. 



UBRANIA
- Sweterek H&M
- Bluzka - Bershka 
- Spodnie (po lewej) H&M
- Spodnie (po prawej) Pull&Bear
- Spodenki Stradivarius 



INNE

- Etui - Allegro
- Świeczka o zapachu budyniu - Pepco 


A więc to na tyle :) Do zobaczenia za miesiąc w takim formacie :) 

Komentarze

  1. Folie do zdobień bardzo lubię, ale skupiłam się tylko na złotych i srebrnych, muszę skusić się na jakiś kolor :) Widzę sporo kosmetyków AVON, uwielbiam ich żele pod prysznic i płyny do kąpieli, używam od wielu lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żele i płyny bardzo uwielbiam <3
      Folii jeszcze nie używałam :) Dopiero wszystko przede mną :)

      Usuń
  2. Wow nie wiedziałam że chore zatoki wiążą się z utratą węchu i smaku. Trzymaj się zdrowo Kochana :* Trzymam kciuki za Twoją zdalną naukę :)

    Ja już mam prezenty dla najbliższych bo niestety od soboty zamykają galerie. Aż do 29 listopada a kto wie czy może nie na dłużej :(

    Świetny haul. Uwielbiam płyny i żele z Avonu :) A szary sweterek z H&M skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo <3 ;*
      No niestety nie wiadomo jak długo wszystko będzie zamknięte :/

      Usuń
  3. super haul ,mnie najbardziej zaciekawiły perfumy z Avon - zapach znam ale nie w tej odsłonie i kilka książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te płyny do kąpieli z Avonu - mega pachną. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To życzę już całkowitego zdrowia . Będzie dobrze nie martw się na zapas egzaminem . Właśnie myśle o powrocie do Chillbox .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      W sumie ChillBox polecam, ale wiadomo jak to z pudełkami niespodziankami - mogą być totalną klapą :)

      Usuń
    2. Miałam długo ich pudełka , ale zrezygnowałam na jakiś czas. Wrócę jak już wykorzystam zapasy , bo mam sporo kosmetyków do testowania .😁 Nazbierało się .

      Usuń
  6. Bardzo udane zakupy, lubię skandynawskie kryminały, zawsze trzymają w napięciu :) życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na wpis takie podsumowanie zakupowe miesiąca :) Lubię oglądać co kto sobie kupił :) Książek trochę nakupiłaś, ale na to nigdy nie szkoda :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo :) Lubię oglądać co inni kupili :) Także pozdrawiam ;)

      Usuń
  8. Widzę, że zakupy były udane :D Mam podobne etui na telefon :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te żele pod prysznic a Avon :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo gazeta z top model! uwielbiam ich :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. co do maseczek i chorowania przez nie polecam półprzyłbice
    odkąd jest obowiązek noszenia maseczek miałam ciągle krwotoki z nosa, ból gardła i robiły mi się jakieś takie jakby afty
    odkąd noszę półprzylbice to jak ręką odjął

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę ją zakupić! Dziękuję bardzo za poinformowanie. Widać, że nie tylko ja padłam "ofiarą" maseczek :/

      Usuń
    2. Są plusy i minusy noszenia masek. Trzeba sobie jakoś radzić w tej sytuacji

      Usuń
  12. Widzę, że zakupy były naprawdę udane.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyków nie znam. Miałam kiedyś odżywkę z Biovax i nie sprawdziła mi się.
    Widzę tu ciekawy zbiór książek, na pewno jest kilka pozycji które by mnie zainteresowały.
    Świetne zakupy!
    U mnie świeczek zapachowych jest mnóstwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie wszystkie kosmetyki tej marki pasują :/ Dziękuję bardzo :)
      Ja uwielbiam świeczki <3

      Usuń
  14. Kiedyś często miałam te żele z Avonu ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Chetne zamówiłabym sobie coś z Avonu :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo się tego nazbierało :) bardzo ładnie wygląda ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh so good purchases my darling

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz