beGLOSSY - Sierpień 2021 - Summer Time

 Witajcie :) Dzisiaj czas na pokazanie Wam sierpniowego pudełeczka beGLOSSY. Co znalazło się w środku? 


A oto zawartość :)



1. Pianka pod prysznic - Rituals - 39,00 zł/200 ml 
2. Przyśpieszacz opalania - Lirene - 3,99 zł/ 13 ml 
(w pudełku 2 szt.)


3. Serum z peptydami - Bielenda - 44,99 zł/15 ml (produkt 1z2) 


4. Antyperspirant w kulce - Nivea - 14,99 zł/50 ml
5. Świeca - Bispol - 8,49 zł/130 g


6. Rozświetlający płyn micelarny - Bielenda - 9,99 zł/100 ml 


7. Bąbelkowy płatek oczyszczający - MBeauty - 7,99 zł/5 ml


I to na tyle :) Teraz czas na podsumowanie
Łączna wartość tego pudełka to 133,43 zł 

Co do poszczególnych produktów: 
- Pianka - kosmetyk mnie urzekł i z chęcią go wypróbuję
- Serum - Użyję, ale wolałabym wersję z witaminą C, ponieważ ta jest na zmarszczki 
- Antyperspirant - Za chwilę będzie w użyciu, ponieważ mój obecny antyperspirant jest już na wykończeniu 
- Przyśpieszacz opalania - Poczeka na kolejny rok :) 
- Płyn micelarny - Wersja travel size, ale mam nadzieję, że pomoże wyrobi sobie opinię
- Bąbelkowy płatek - Coś co mnie zaciekawiło, pierwszy raz będę miała okazję używać tego produktu
- Świeca - Bardzo ładnie pachnie już bez odpalenia, jestem ciekawa jak będzie pachnieć już zapalona

Każdy z tych produktów przetestuję. Najbardziej moją uwagę skupiła pianka pod prysznic :) Jej jestem ciekawa najbardziej z całego pudełka :)

A tak prezentowała się zawartość rok temu:


Zawartość chyba dość porównywalna, jednak troszkę bardziej przemawia do mnie z tego roku. 
A Wy co sądzicie o zawartości pudełka? 

Inne pudełka na blogu:

Komentarze

  1. Moim zdaniem zawartość pudełka jest całkiem fajna :D
    Ten rozświetlający płyn micelarny z Bielendy chętnie przetestuję :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zawartość pudełka! Kilka produktów z chęcią bym spróbowała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które najbardziej Cię zaciekawiły? ;)

      Usuń
    2. Serum z peptydami - Bielenda i Bąbelkowy płatek oczyszczający - MBeauty to chyba bym najbardziej chciała spróbować:D

      Usuń
  3. Z zaprezentowanego pudełeczka zainteresował mnie jeden produkt, a dokładnie Serum z peptydami :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rzeczy, z tej pianki ucieszyłabym się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem przyjemna ta zawartość, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowała mnie ta pianka 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie to serum z peptydami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolałabym z witaminą C, ale to też przetestuje :)

      Usuń
  8. Lubię te pianki z Rituals ❤

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz