beGLOSSY Lipiec 2021 - Go Green!

 Witajcie :) Dzisiaj czas pokazać Wam zawartość lipcowego pudełka beGLOSSY. W lipcu zamiast standardowego pudełka była materiałowa torba. Edycja pod nazwą "Go green" ma być edycją ekologiczną :)

1. Pianka do higieny intymnej - AA - 15,29 zł/150 ml 
2. Tusz do rzęs - AA - 37,99 zł


3. Fluid matujący - Bielenda - 12,99 zł
4. Dwustronna tarka do stóp - 24,99 zł (Produkt VIP)


5. Krem do rąk - Inelia - 7,50 zł/100 ml


6. Żel-olejek do mycia twarzy - Tołpa - 17,99 zł 


7. Bogaty krem do twarzy na noc - Oilmedica - 39,90 zł/50 ml 


8. Balsam do ciała z ekstraktem z konopi - Canabo - 14,99 zł/222 ml 


A teraz czas na podsumowanie
Wartość tego pudełka to 171,64 zł
A teraz co sądzę o poszczególnych produktach:
- Pianka do higieny intymnej - fajna pianka, używam na co dzień 
- Tusz do rzęs - na razie nie przetestuje ze względu na przedłużane rzęsy, ale poczeka na swoją kolej :) 
- Fluid - jestem go ciekawa, ale mam wrażenie, że będzie za ciemny.. Zobaczymy :)
- Krem do rąk - fajnie wygląda, zobaczymy jak będzie działał :)
- Żel-olejek - Produkt, który bardzo mnie zainteresował! Najlepszy chyba z całego pudełka
- Krem na noc - zobaczę ja będzie działał
- Balsam do ciała - Używam kremu do rąk z tej serii i jest dobry, mam nadzieję, że balsam będzie tak samo dobry
- Tarka do stóp - produkt, który się przyda :) 

Każdy z tych produktów zostaje u mnie, poznałam dwie nowe marki. Najbardziej zainteresował mnie ten żel-olejek do mycia twarzy. 

A tak prezentowała się zawartość rok temu:

W tym roku zawartość bardziej mi się podoba :) 

A Wy co sądzicie o zawartości? :) 

Inne pudełka beGLOSSY:
beGLOSSY Luty 2020 - Sweet Dreams
beGLOSSY Kwiecień 2020 - #zostańwdomu
beGLOSSY Marzec 2020 - Spring Garden

Komentarze

  1. Bardzo ciekawa zawartość pudełka :) Chętnie wypróbowałabym ten krem do rąk!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba zawartość tego pudełka :)
    Fajnie, że kolor zielony był motywem przewodnim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten żel od tołpy chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz