beGLOSSY Luty 2020 - Sweet Dreams

Hej kochani! Jak mówiłam w podsumowaniu lutego mam zaległości w planowanych postach, a tutaj jest tego dowód :D Przychodzę do Was z lutowym pudełkiem beGLOSSY (jeszcze do nadrobienia jest marcowe oraz marcowy ChillBox, a zaraz mamy kwiecień). A co znalazło się w tym pudełku? Zapraszam na obejrzenie zawartości. 


Na początek sam wygląd pudełka, który jest prześliczny. Bardzo lubię, gdy wzory na pudełkach są zróżnicowane. A teraz zawartość:


1. Mascara The Falsies Lash Lift - Maybelline New York - 39,99 zł/9,6 ml 

"Odkryj inspirowaną zabiegiem lash liftingu maskarę, dzięki której z łatwością uzyskasz efekt podniesionych, podkręconych i wydłużonych rzęs. Skład wzbogacony o olejek jojoba i pielęgnujące woski dodatkowe je odżywi."

2. Metaliczny błyszczyk - Golden Rose - 14,90 zł/4,5 ml

"Błyszczyk nadający ustom metaliczne i błyszczące wykończenie. Produkt o długotrwałej, niewysychającej formule zawiera w sobie metaliczne drobinki o wysokiej pigmentacji, nadające ustom intensywny kolor z metalicznym wykończeniem."

3. Antyperspirant Deo Beauty Elixir Mild - Nivea - 12,99 zł/150 ml 

"Zawiera cenną esencję z mleka bogatą w wapń i witaminy. Działa jak pielęgnujący eliksir: upiększa, chroni i odbudowuje skórę nawet po depilacji. Niezawodna 48h ochrona antyperspirantu."



4. Stylizujący puder dodający włosom objętości - Got2be - 19,29 zł/10 g 

"Puder do włosów to szybki produkt do stylizacji. Pozwala nadać objętość bez konieczności tapirowania ich i suszenia. To jeden z najszybszych sposobów na stworzenie pełnej objętości fryzury, pozwala nadać jej ostateczny kształt."


5. Krem na popękane pięty - Shefoot - 19,90 zł/75 ml 

"Krem zapewnia skórze gładkość i intensywnie regeneruje pękający naskórek. Działa silnie nawilżająco, hamując proces powstawania pęknięć, a dodatkowo pomaga zachować prawidłową higienę stóp."


6. Maska węglowa na tkaninie - L'biotica - 16,80 zł/szt. 

"Oczyszczająca i detoksykująca maska na tkaninie silnie nasączona serum z wysoką zawartością składników aktywnych: węgla, kolagenu, kwasu hialuronowego i ekstraktu z pereł."



To na tyle zawartości. Teraz małe podsumowanie:

Wartość tej edycji to 113,91 zł. A teraz co do produktów:
- Tusz do rzęs - podoba mi się
- Puder do włosów - ciekawy gadżet, nie używałam jeszcze tego typu produktów, więc wkrótce będą testy
- Błyszczyk - na oddanie. Nie lubię błyszczyków, używam tylko pomadek. Produkt był wymienny z peelingiem kawowym od Efektimy. 
- Krem do stóp - Kolejny produkt wymienny, tym razem spośród 3. Szczerze to ten krem jak dla mnie jest najlepszym produktem z tej trójki, więc jest ok. Wymiennie było czarne mydło lub chusteczki do demakijażu, które miałam w tym pudełku.
- Antyperspirant - jest okej, produkt, który używam na bieżąco 
- Maska - na plus, maseczki uwielbiam, więc nigdy ich dosyć

To pudełko oceniam na słabe 4. Najbardziej spodobał mi się tusz do rzęs - reszta jest ok. 


Do zobaczenia w kolejnym poście ;* 

Komentarze

  1. Zawartość ciekawa, myślę, że i mi tylko tusz do rzęs by się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najbardziej z tego właśnie podoba się tusz do rzęs :D

      Usuń
  2. Zawartość mnie nie zaciekawiła, ale samo pudełko jest urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawartość faktycznie średniawa. To fakt. Pudełko jest urocze :)

      Usuń
  3. Cieszę, że zrezygnowałam z subskrypcji bo zawartość nie powaliła mnie na kolana :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, nie jest najlepiej. Ja jeszcze dam szansę, ale jeśli będzie się działo to co z ShinyBox'em to też zrezygnuje :)

      Usuń
  4. bardzo słabe rzeczywiście ;) ale jaki łądny ten rysunek w sumie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysunek jest najlepszą rzeczą z tego pudełka :D no i tusz :D

      Usuń

Prześlij komentarz