beGLOSSY Kwiecień 2020 - #zostańwdomu

Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z zawartością kwietniowego pudełka beGLOSSY. Jak wypada zawartość? Zobaczcie sami.

Pudełko miało motyw przewodni #zostańwdomu. 


1. Sculpting - Bell - 27 zł
2. Kredka do brwi - Maybelline - 36,99 zł
"Ultra-precyzyjna kredka do brwi - bez smug, łamania ołówka, czy też podrażnień od twardej kredki. Kremowa, gładka formuła, łatwa aplikacja oraz 1,5 mm cienka końcówka zapewniają długotrwałe precyzyjne zdefiniowanie brwi."
3. Krem pod prysznic - Roge Cavailles - 29 zł/250 ml (W pudełku produkt o pojemności 75 ml warty 8,70 zł. Wymiennie z balsamem do ciała)
"Słodki i romantyczny zapach magnolii przeniesie Cię do krainy kobiecości i ukojenia. Otulająca konsystencja i bogate właściwości masła Karite zapewniają intensywne odżywienie podczas każdego mycia. Hipoalergiczny produkt, testowany pod kontrolą dermatologiczną. Dobrze tolerowany przez skórę suchą i wrażliwą."


4. Szampon w kostce - Biovax - 23 zł 
"Szampony w kostce to ekologiczna i ekonomiczna alternatywa dla szamponów w płynie. Zostały stworzone z myślą o zminimalizowaniu plastiku w codziennym życiu."


5. Algowa maska głęboko nawilżająca - Lirene - 12,60 zł 
"Zawierająca spirulinę i ekstrakt z mięty, natychmiast przywróci skórze optymalny poziom dermalnego nawilżenia, zapewniając widoczne efekty już po pierwszym użyciu."



6. Maska do włosów 4w1 - Gliss - 19,99 zł/400 ml (Mix 3 rodzajów)
"Maksa nadająca blask z proteinami soi i olejem z orzechów babassu nadaje ekstra blask, pomaga zachować żywy kolor włosów i pielęgnuje je."



Zawartość pokazana to teraz czas na małe podsumowanie. Łączna wartość tej edycji to 128,33 zł 

Wszystkie kosmetyki mi się podobają i całość określam na 5! 


Inne edycje beGLOSSY:

Komentarze

  1. Mega ciekawi mnie szampon w kostce :D Jeszcze nigdy takiego nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jeszcze nie używałam takiego produktu :)

      Usuń
  2. Zaciekawiła mnie ta maska do włosów. Uwielbiam testować kosmetyki do wlosow a szczególnie odzywki i maski :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydło w kostce to super pomysł i konkurencja dla zwykłych szamponów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak bo jest bardziej ekologiczne. Zobaczę jak się sprawdzi :)

      Usuń
  4. a dla mnie w sumie takie o to pudełko ;) wsyztsko, co można sobie samemu kupić w drogerii prkatycznie ;) ale ten rem pod prysznic od Roge Cavailles uwielbiałam ;) więc będziesz zaodowlona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadzam się. beGLOSSY jest lekko drogeryjne lecz z pewnością nie kupiłabym tych produktów. Kierowałabym się tym co już miałam i się sprawdziło. Od tego pudełka nie oczekuję cudów :)

      Usuń

Prześlij komentarz