beGLOSSY Maj 2021 - Daily Routine

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z zaległym postem z maja :) Zapraszam na zawartość pudełka beGLOSSY. 


1. Chłodzący tonik pietruszkowy - Ingrid - 19,99 zł/75 ml (wymiennie z tonikiem ogórkowym)


2. Baza i rozświetlacz w jednym - Jane Iredale - 50 zł/7 ml 
3. Winylowy błyszczyk do ust - Golden Rose - 19,90 zł/4,5 ml (produkt VIP)


4. Nawilżająca mgiełka do twarzy - Hello Body - 84,99 zł/100 ml 



5. Regenerujące serum do włosów z olejem konopnym z CBD - Revers - 12,99 zł 


6. Koncentrat do ciała - Soraya - 20,99 zł


7. Maska do twarzy - Yasumi -13,90 zł 


A teraz czas na podsumowanie:
Wartość tego pudełka to 222,76 zł 
A teraz co sądzę o poszczególnych kosmetykach:
- Tonik - zapowiada się ciekawie
- Baza i rozświetlacz - nie mogę się doczekać pierwszego użycia! Bardzo zainteresował mnie ten produkt
- Błyszczyk - jak nie będzie kleił ust to będzie dobrze ;)
- Mgiełka - produkty tej marki są popularne, więc mam  nadzieję, że mi się sprawdzi
- Serum do włosów - Ciekawy produkt :)
- Koncentrat do ciała - nie wierzę w ujędrnienie przez używanie samego balsamu :) Ale z chęcią użyję i zobaczymy, czy w połączeniu z ćwiczeniami daje radę
- Maska - tych produktów nigdy dosyć ;)

Każdy z tych kosmetyków mi się podoba. Gdybym miała wybrać to najbardziej ciekawi mnie ta baza :)

A tak prezentowała się zawartość rok temu:


W tym roku zawartość zdecydowanie lepsza! :)

A Wy co sądzicie o pudełku? ;)


Inne pudełka beGLOSSY: 

Komentarze

  1. Całkiem fajna zawartość tego pudełka. Najbardziej jestem ciekawa tego serum do włosów oraz winylowego błyszczyka :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki od Soraya. Ten tonik pietruszkowy mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maska Yasumi mnie zaciekawiła bo bardzo lubię tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna zawartość serum z CBD wydaje mi się najlepsze 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kiedyś myślałam nad tymi pudełkami . Teraz zostało czekać tylko na Twoja recenzje .

      Usuń
  6. Te winylowy błyszczyk mnie zaintrygował :) Ogólnie zawartość całkiem przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa zawartość, tonik pietruszkowy bardzo mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, maseczek nigdy za wiele, a ta wydaje się ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa zawartość. Mnie najbardziej zainteresowało to serum z cbd. No a maseczek w płachcie nigdy dość:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tonik wydaje się ciekawy, ale ogólna zawartość pudełka raczej by mnie nie satysfakcjonowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba :) Do beGLOSSY nie mam wielkich oczekiwań :) Uważam to pudełko za drogeryjne :)

      Usuń
  11. Serum do włosów najbardziej mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  12. jeny zapomniałam o istnieniu tych boxów :D chętnie bym wróciła do jakiegoś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko którego? :D Pełno się ich zrobiło ;p

      Usuń
    2. najlepiej do wszystkich :D chociaż miałam shinybox aż sprawdzę czy on jeszcze istnieje ;D

      Usuń
  13. Miałam kilka produktów Hello body :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze żadnego nie użyłam ;) Albo nie pamiętam ;p

      Usuń
  14. To serum do wlosow wyglada ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudeńka :) Ten koncentrat do ciała szczególnie mnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz