beGLOSSY Maj 2020 - Make M(a)y Day

Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z majowym pudełkiem beGLOSSY.





1. Chusteczki węglowe demakijaż i oczyszczanie - L'Biotica - 15,60 zł/30 szt.
"Chusteczki z aktywnym węglem, kolagenem i ekstraktem z ryżu skutecznie usuwają makijaż pozostawiając skórę oczyszczoną, odświeżoną i dogłębnie nawilżoną."


2. Moisture Treatment Jelly - Syoss - 19,99 zł/200 ml
"Nawilżająca kuracja w formie galaretki  dla wypielęgnowanych i wygładzonych włosów. 2 sposoby zastosowania = 2 efekty. Stosuj zarówno jako 1-minutową maskę nawilżającą przed myciem włosów, jak i kurację ekspresową po umyciu. Przeciwdziała puszeniu się włosów, ułatwia  układania, dodaje blasku i wygładza." 


3. Maska oczyszczająca na tkaninie #SoHappy - Selfie Project - 9,99 zł/ szt.
"Błyskawicznie poprawia kondycję skóry. Ogranicza nadprodukcję sebum, ściąga i odblokowuje pory, wspomaga redukcję niedoskonałości. Wygładza i nawilża skórę, która odzyskuje naturalny i promienny wygląd."



4. Pasta do zębów z oleju kokosowego, Mięta & Cytryna - Niyok - 21,49 zł/75 ml (w pudełku pojemność 20 ml o wartości 5,73 zł)
"Naturalna pasta do zębów bez wypełniaczy, bez syntetycznych składników i bez bzdur. Olej kokosowy, jako główny składnik zapobiega zapaleniom dziąseł, działa antybakteryjnie i oczyszcza zęby. Tubka wykonana z kredy łączy ekologię z funkcjonalnością."


5. Serum - booster głęboko nawilżające - Tołpa - 36,99 zł/75 ml (wymiennie z serum przeciwzmarszczkowym)
"Dzięki płynnej konsystencji wnika głęboko w skórę i silnie nawilża. Łagodzi podrażnienia i wspomaga regenerację mikrouszkodzeń. Relaksuję skórę i eliminuje oznaki stresu. Zatrzymuje nawilżenie w głębi skóry i zapobiega jego utracie przez cały dzień i noc. Przywraca odpowiedni poziom pH i wzmacnia działanie dalszej pielęgnacji. Pozostawia skórę odświeżoną , gładką i promienną."


6. Szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów - Biokap - 42,50 zł/200 ml (w pudełku produkt o pojemności 100 ml o wartości 21,25 zł; jeden z trzech rodzai)
"Siła naturalnych składników w walce z wypadaniem włosów. Palma sabałowa, pestki dyni, ekstrakty z afrykańskiej rośliny Olax dissitiflora poprawiają mikrocyrkulację w skórze, dzięki czemu włosy są odżywione i nie wypadają."



Małe podsumowanie: 

Łączna wartość edycji to 109,55 zł 

Pudełko jest naprawdę dobre jak za kwotę, którą płacę (60 zł) i oceniam je na 5!

Wszystkie kosmetyki zużyję, nie ma nic złego w tej edycji. Jestem bardzo ciekawa tej pasty - nigdy nie miałam z taką do czynienia, maska do włosów wydaje się okej, chusteczki do demakijażu to wygodny produkt. Szampon - jak dla mnie totalna nowość. A maseczek nigdy za wiele <3 No i zapomniałam o serum, które jest idealnie dobrane do mojej cery. 

Mam nadzieję, że kolejne pudełka też będą na takim poziomie, a może i lepszym :) 


A tak wyglądała edycja dokładnie rok temu KLIK




Wg mnie w tym roku jest lepsza zawartość pudełka :) 



Inne wydania beGLOSSY:

Komentarze

  1. Daj znać jak spisują się te produkty bo są bardzo ciekawe. Szczególnie zainteresowały mnie chusteczki i szampon :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna zawartość pudełeczka :D Maskę oczyszczającą na tkaninie chętnie bym przetestowała :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zaciekawiły mnie te chusteczki węglowe i kuracja do włosów w formie galaretki :) Wszystkie produkty bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chwale sobie tołpe, serum swoje mam już sprawdzone wiec nie dla mnie ale ta pasta mnie zaciekawiła. Ooo i jeszcze bardzo podoba mi się ze w chusteczkach jest ekstrakt z ryżu- ma przecudowne działanie na skore!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zawartość! Ja bardzo lubie maseczki z selfie project :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Noo, mnie też ciekawi pasta do zębów i chusteczki do demakijażu, nigdy nie miałam czegoś takiego

    Miłego wieczoru!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chusteczki miałam z innej firmy i bardzo fajny produkt :)

      Usuń
  8. Używam Serum - booster głęboko nawilżające - Tołpa jest świetne. Zainteresowały mnie chusteczki, ale pozostałe kosmetyki też są ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ogólnie produkty Tołpy się sprawdzają :)

      Usuń
  9. Ciekawi mnie tylko ta galaretka do włosów. Ciekawa forma :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz