ChillBox Kwiecień 2021

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z Chillboxem z kwietnia, ponieważ się zagapiłam, a za tydzień już majowa edycja :) Tak więc nie przedłużając zapraszam na post :) 


1. Peeling do ciała Cud Malina - Sisi & Me - 49 zł


2. Maska w kremie z kwasem hialuronowym i olejem z opuncji - Bio Agadir - 129,99 zł (w pudełku miniaturka o pojemności 5 ml warta 12,99 zł)


3. Łagodzący balsam do ciała - Gift Of Nature - 14,99 zł


4. Skarpetki - Jojo Yoyo - 30 zł 
5. Chrupki Mix - Otolandia - 5,99 zł
6. Książka - 34,90 zł 


A teraz czas na podsumowanie:
Wartość tego pudełka to 147,87 zł 
Poszczególne produkty i co o nich sądzę:
- Peeling - już stoi u mnie w łazience i czeka na przetestowanie :) Lubię peelingi, więc produkt na plus
- Maska w kremie - malutka pojemność starczy na raz (oby). Zobaczę, czy dam radę dać jej jakąś opinię
- Balsam do ciała - Spoko produkt :) 
- Skarpetki - Wygodne i mają świetny wzór :D
- Chrupki - o dziwo bardzo dobre, ale nie kupiłabym ich normalnie :) 
- Książka - zobaczymy ;) po opisie nie za bardzo zachęca, ale ja nie oceniam książki po okładce :) 

I to na tyle jeśli chodzi o zawartość. Nie jest źle, ale też nie jest jakoś super. Coraz bardziej mam mieszane uczucia, ponieważ nie oszukujmy się jak za tą cenę to zawartość powinna być lepsza. 


A tak prezentowała się zawartość rok temu:


Wydaje mi się, że w tym roku było troszkę lepiej :) 

Inne pudełka ChillBox na blogu:

Komentarze

  1. Bardzo polecam balsam, a peeling i skarpetki mnie kuszą... śliczne pudełeczko. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ten peeling cud malina już od dłuższego czasu mam ochotę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać jak się sprawdził :) Dzisiaj będę go testować

      Usuń
  3. Skarpetki świetne, uwielbiam takie kolorowe. :) A jeśli chodzi o książkę, to czekam na recenzję, bo jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te skarpetki są przeurocze :D
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się tym razem bardziej podobała . Też wybrałam skarpetki w arbuzy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi czegoś zabrakło :)

      Usuń
    2. Może dlatego ze książka wybrałaś a ja tym razem kosmetyki i były nawet 2

      Usuń
  6. Skarpetki super się prezentują :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Skarpetki śliczne, chrupki mnie zaskoczyły, ale jak dobre, to się bronią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Me encantó el post, Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  9. totalnie nie dla mnie taki box :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic by mnie tu szczególnie nie zaciekawiło, ale skarpetki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z peelingu, skarpetek i książki bym się cieszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te kolorowe skarpetki :) jestem ciekawa jak peeling się sprawdzi bo przyciąga uwagę to opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarpetki bardzo fajne :) Peeling świetnie się sprawdza :)

      Usuń

Prześlij komentarz