ChillBox - Kwiecień 2020

Witajcie :) Dzisiaj przyszła pora na pokazanie Wam kwietniowej edycji ChillBoxa :) Koncepcja miała być taka by zawartość boxa pozwoliła na #zostańwdomu. Czy tak jest? I co znalazło się w środku? Zapraszam :) 



1. Emulsja do mycia i demakijażu twarzy 2 w 1 - Be the sky girl - 49 zł/100 ml

"To delikatna emulsja łącząca w sobie oleje i łagodne substancje myjące. Dzięki temu demakijaż jest skuteczny, szybki i przyjemny. Najlepiej jest go nałożyć zwilżonymi dłońmi na twarz, wmasować i spłukać ciepłą wodą. Gwarantujemy czystą, satynowo gładką i rozświetloną skórę!"


2. Mix hydroaltów - Senkara - 20 zł 

"Hydrolaty to produkty destylacji roślin lub ich części. Ich skład jest w 100% naturalny i zawiera rozpuszczalne w wodzie składniki roślinne oraz zawiesinę niewielkich ilości olejków eterycznych. Senkara - hydrolaty to czyste destylaty roślinne zakonserwowane układem konserwantów, dopuszczonych przez Ecocert. Gwarantuje to najwyższą jakość i bezpieczeństwo produktu. A te zapachy to dodatkowo prawdziwa uczta dla zmysłów!" 


Zdjęcia hydrolatu Wam nie pokażę, ponieważ go nie dostałam :( 


 3. Nawilżająca maska do twarzy na noc z ekstraktem z żółtka jaja - DillyDelight - 10,90 zł 

"Całonocna maseczka nawilżająca-rozjaśniająca zawierająca składniki odżywcze, które znajdują się w jajkach. Arbutyna niweluje plamy pigmentacyjne, piegi oraz przebarwienia. Membrana skorupki jajka wygładza, zwęża rozszerzone pory i działa ujędrniająco. Zawarte w maseczce ekstrakty z propolisu, lukrecji, imbiru, zielonej herbaty, cytryńca chińskiego regenerują skórę, działają przeciwutleniająco i przeciwzapalnie. Widoczna poprawa kondycji skóry w czasie snu. "





4. Nawilżająca maska do stóp - Efektima - 12,90 zł 

"Profesjonalna, komfortowa i wygodna w użyciu maska do stóp, która pozwala na wyjątkową pielęgnację oraz relaks stóp bez konieczności wychodzenia z domu. Zdecydowanie pomaga w zmiękczaniu naskórka i zrogowaceń. Doskonale nawilża i pielęgnuje przesuszoną skórę stóp. Spodziewanym rezultatem zabiegu jest widocznie nawilżona, wypielęgnowana, wygładzona i zrelaksowana skóra stóp." 


5. Mały bukszpan z doniczką jajeczko - 14,90 zł 

"Tu chcieliśmy przemycić trochę naszej okołoświątecznej tradycji! Tak jak podczas świąt Bożego Narodzenia jest choinka, tak u nas na święta Wielkanocne jest drzewko wielkanocne w postaci bukszpanu! <3 Do ozdobienia idealnie się nadaje."




7. Przypinki jajeczka - Puekator - 6,99 zł

"Ozdobne przypinki w kształcie uroczych jajeczek. Może służyć jako ozdoba do drzewka wielkanocnego lub przystrojenie innych stroików, lub bukietów."

8. Ciasteczka o smaku lawendy z kawałkami borówek - Verbena - 2,20 zł 

"Totalny hit tej wiosny!Nowa seria przysmaków od Verbeny to między innymi ciasteczka zbożowe z lawendą i borówkami. Nie dość, że są przepyszne, to są bogate w witaminę B3 i zawierają 3 rodzaje zbóż: pszenicę, jęczmień i żyto. I co ważne, nie zawierają oleju palmowego ani barwników."


9. Książka lub kosmetyk 

Ja zawsze wybierałam książkę, ale niestety w tym miesiącu były jakieś zawirowania i zamaist tego dostałam kosmetyk - balsam do ciała Szałwia i Miłorząb.



I oto cała zawartość pudełka. Najbardziej zauroczyła mnie maseczka - ta kurka jest niesamowita! :) Co do reszty to czuję mały niedosyt. Dzięki ChillBox'owi w moim domu pojawiło się więcej roślin :) Bukszpan już przesadzony do doniczki :) Co do reszty no to cóż.. Czegoś mi brakuje :) 

Łączna wartość mojego pudełka to 96,89 zł + cena balsamu, która nie została podana

Pudełko oceniam na 3


Pozostałe edycje ChillBox:

Komentarze

  1. Ogólnie zawartość fajna, chętnie bym przetestowała osobiście :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama przetestowałabym parę rzeczy :) Świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość pudełka ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. emulsja be the sky girl i hydrolaty to kosmetyki, z których bym się ucieszyła :) doniczka z bukszpanem też super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kosmetyki, które faktycznie mnie ucieszyły :)

      Usuń
  5. Superancka zawartość pudełka! :) Najbardziej zaciekawiła mnie nawilżająca maseczka do stóp.

    Bardzo ładna dekoracja do zdjęć.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba dziwne, ale mnie najbardziej zainteresowały te ciasteczka. :D Ciekawi mnie, jak smakują, bo nigdy nie jadłam nic lawendowego. :D Na drugim miejscu jest ta maska.
    Szkoda, że nie dostałaś wszystkiego, co chciałaś

    myslizglowywylatujace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasteczka są dobre :) Czuć lekko ziołowy posmak i coś specyficznego, co zapewne jest właśnie lawendą :)

      Usuń
  7. Ale fajny zestaw! Idealny na kwarantannę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ta edycja :)
    Ucieszyłabym się z bukszpanu w tej uroczej doniczce i tych przypinek jajeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. teraz to chyba każdmeu by się przydał taki chillbox ;DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie najbardziej z tego boxa potrzeba ciasteczek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy boks, ja chyba częściej wybierałabym właśnie kosmetyk:) te ciasteczka lawendowe bardzo chciałabym spróbować. Jako fanka ciasteczek i lawendy jestem tego smaku niesamowicie ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zasmakowały, choć są troszkę specyficzne :)

      Usuń

Prześlij komentarz