ChillBox - Wrzesień 2020

 Witajcie ;) Dzisiaj przychodzę do Was z najnowszym pudełkiem Chillbox. W domyśle pudełko miało być przedłużeniem lata, a początkiem jesieni. Czy tak się stało? Zapraszam na post ;)



1. Naturalny brązująco-rozświetlający olejek do ciała, twarzy i dekoltu - Lovingeco - 29,99 zł 
"Brązująco-rozświetlający zżelowany olejek zachwyca idealną kompozycją bio-olei z drobinkami miki, dodających skórze mieniących się w słońcu refleksów. Olejek odpowiedni dla każdego typu cery."

2. Suchy szampon do każdego rodzaju włosów - Ecoccera - 24,90 zł 
"Suchy szampon w formie pudrowej mgiełki odświeża i pochłania nadmiar sebum. Dodatek kondycjonera sprawia, że włosy są błyszczące i gładkie. L-arganina silnie nawilża, wspomaga wzrost włosów oraz przyśpiesza syntezę keratyny. Dzięki współczynnikowi skrobi ryżowej i tapioki kosmetyk szybko i długotrwale odświeża włosy."


3. Naturalny, lekki krem do cery trądzikowej - Mandarynka - 24 zł
"Naturalny, lekki krem nawilżający do cery trądzikowej o energetyzującym mandarynkowym zapachu! Stworzony na bazie siemienia lnianego i oleju ze słodkich migdałów. Ma działanie łagodzące i doskonale nawilża skórę. Twoja skóra dostanie wszystko czego potrzebuje, dzięki zawartości witaminy E."


4. Suchy olejek do ciała żurawina z różą - Naturologia - 59 zł/100 ml (W pudełku pojemność 10 ml o wartości 5,90 zł)
"Jest to niepowtarzalny produkt dający przyjemne wygładzenie i nawilżenie skóry bez uczucia tłustej warstwy na ciele. Olejek natychmiastowo się wchłania nie pozostawiając tłustych plam. Żurawina z różą jest olejkiem regenerującym o przyjemnym, lekko słodkim zapachu." 


5. Maska w płachcie jagody acai - Sally's Box - 8,99 zł 
"Celulozowa maseczka w płachcie stworzona na bazie ekstraktu z jagód acai, które są bogatym źródłem witaminy C oraz przeciwutleniaczy. Odżywia, rewitalizuje, przywraca elastyczność. Przeznaczona do pielęgnacji skóry matowej, szorstkiej."


6. Kiełki rzodkiewki - Home&Kitchen Garden - 7,99 zł 
7. Zraszacz do kiełków - 4,50 zł


8. Muesli w kubeczku - One Day More - 4,39 zł 
9. Ksiażka - 34,90 zł 


Podsumowanie:
Jeśli chodzi o kosmetyki to ucieszyłam się ze wszystkich oprócz suchego szamponu, ponieważ nie używam za często tego typu produktów, a mam ich już zapas, nie mniej jednak użyję. Jedyny minus jest taki, że te kosmetyki są malusie, więc nie starczą na długo. Mam takie wrażenie jakby były to miniaturki. 

Gadżet w formie kiełków - zobaczymy jak się sprawdzi, ponieważ w ubiegłej edycji była pietruszka, no i niestety nie wyszło ;p 

Przekąska bardzo dobra <3 spróbowałam i stwierdziłam, że zamówię kilka opakowań :) O książce wcześniej nie słyszałam, ale przeczytam ;)

Łączna wartość tej edycji to: 144,57 zł 


A tak prezentowała się zawartość dokładnie rok temu


Mnie bardziej przypadła do gustu ubiegłoroczna edycja. A Wy co sądzicie? ;)



Inne edycje ChilBox:
Luty 2020
Czerwiec 2020
Grudzień 2019

Komentarze

  1. Fajne pudełko, najbardziej z niegk chciałabym ten krem mandarynkowy, suchy olejek do ciała i maskę w płachcie jagody acai:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie te kosmetyki przypadły mi mocno do gustu <3

      Usuń
  2. Fajnie :) Ale ja też nie używam za bardzo suchego szamponu :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny gadżet, lecz jednak nie jestem jego fanką :D

      Usuń
  3. Uwielbiam to musli One Day More :) Zawartość pudełka jak dla mnie bardzo obiecująca :) Ja także nie jestem fanką suchego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je pokochałam właśnie już po tym pierwszym kubeczku <3

      Usuń
  4. Widzę że powtarzają się z nie którymi kosmetykami i książka . Ale po za tym uważam ze to jedno z najlepszych boxow. Fajna zawartość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda. ChillBox to jeden z najlepszych pudełek dostępnych w Polsce :)

      Usuń
  5. Zaintrygował mnie zapach kremu mandarynkowego :) i to musli bym chętnie spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego typu boxy to super sprawa! Ostatnio szukałam czegoś dla siebie tak szczerze, bo podoba mi się sama ich idea i wielka niespodzianka, a muszę przyznać - niespodzianki to ja kocham :D Fajnie, że chillbox sprawił Ci radość i jesteś z niego zadowolona, chociaż rozumiem rozgoryczenie w związku z tym, że kosmetyki są małe, jakby miniaturowe...
    Najchętniej chwyciłabym po maskę w płachcie jagody acai - nawet ze względu na samo opakowanie, które jest po prostu przeurocze!
    O książce także nie słyszałam, niestety :( Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także pozdrawiam!
      Ja też uwielbiam niespodzianki ;) dlatego właśnie zamawiam pudełka :) Zdarzają się takie perełki, których bym normalnie w sklepie nie kupiła, a są genialne. Rozczarowanie mam często, ponieważ jak już kupuję te pudełka od kilku lat to mam mega porównanie ;) Jednak nie było jeszcze tak źle, żebym przestała kupować :)

      Usuń
  7. super są takie pudełka, osobiście uwielbiam niespodzianki :D
    te kiełki są całkiem zabawne w tym boxie :)
    obserwuję i będę wpadać częściej <3
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      Ja też uwielbiam niespodzianki <3

      Usuń

Prześlij komentarz