Sernik z oreo

 Witajcie :) Dawno nie było przepisu na blogu i postanowiłam podzielić się z Wami szybkim i prostym w zrobieniu sernikiem z ciastkami oreo :) 


Składniki:
- Czekolada mleczna 100 g
- Mleko
- Ciastka zbożowe 1 opakowanie
- Ciastka oreo 1 opakowanie
- Żelatyna 5 łyżeczek
- Twaróg mielony 750 g
- Cukier puder 150 g
- Cytryna
- Cukier wanilinowy 1 opakowanie
- Śmietanka 36% 400 g

Przygotowanie: 
1. Tabliczkę czekolady pokrusz, włóż do miski z łyżką mleka i roztop w kąpieli wodnej. Pokrusz ciastka zbożowe. Płynną czekoladę wylej do ciastek i wymieszaj. Wylep spód tortownicy. Odłóż do stężenia.

2. Tabliczkę czekolady pokrusz, włóż do miski z łyżką mleka i roztop w kąpieli wodnej. Pokrusz ciastka zbożowe. Płynną czekoladę wylej do ciastek i wymieszaj. Wylep spód tortownicy. Odłóż do stężenia.

3. Oreo pokrój na cztery części (zrób tak z około 10 ciastkami). Dodaj do masy serowej, przemieszaj. Wyłóż całość na spód. Udekoruj pozostałymi ciastkami i opcjonalnie kakao. Wstaw na kilka godzin do lodówki. Najlepiej na całą noc.

Smacznego!

Inne przepisy:
Rolada z mandarynkami
Czekoladowy sernik
Tiramisu z malinami

Komentarze

  1. Uwielbiam serniki, z oreo bardzo fajnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie słyszałam o serniku z oreo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sernik z ciastkami oreo jeszcze nie jadłam, musi być pyszny!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ciastka oreo. Serniki tez uwielbiam. Wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś dla mojego młodszego rodzeństwa. Uwielbiają Oreo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystko co oreo, wiec już mi ślinka cieknie na to ciacho ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie jadłam sernika, a ten wygląda mega apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham sernik ale takiego z Oreo jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam mniam uwielbiam serniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na dobry sernik zawsze znajdzie się miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda apetycznie, a smakuje pewnie jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz