Myjący peeling - Fa

 Witajcie ;) Dzisiaj przychodzę do Was z opinią na temat peelingu myjącego od Fa. Peeling miałam w Sierpniowym pudełku beGLOSSY.


Skład:
"Aqua · Sodium Laureth Sul fate · Cocamidopropyl Betaine · Acrylates Copolymer · Prunus Armeniaca Seed Powder · Polyquaternium-7 · Tocopherol · Parfum · Sodium Chloride · PEG-7 Glyceryl Cocoate · PEG-40 Hydrogenated Castor Oil · PEG-60 Hydrogenated Castor Oil · PEG-120 Methyl Glucose Dioleate · Sodium Hydroxide · Benzophenone-4 · Citric Acid · Limonene · Linalool · Geraniol · Benzyl Salicylate · Citronellol · Sodium Benzoate · Sodium Salicylate · CI 19140"

Co mówi producent? 
"Myjący peeling do ciała Fa Island Vibes Hawaii love o orzeźwiającym, letnim zapachu ananasa i kwiatu frangipani. Naturalne i delikatne cząsteczki peelingu łagodnie złuszczają Twoją skórę, pozostawiając ją gładką i jedwabistą. pH neutralne dla skóry.

Tolerowanie przez skórę potwierdzone dermatologicznie."

Co ja sądzę? 
Produkt zamknięty w przezroczystej tubie z zamknięciem na klik. Szata graficzna przyjemna, konsystencja gęsta, zapach cudowny, który roznosił się po całej łazience. A co do działania? Nie, nie i jeszcze raz nie. To nawet nie powinno mieć w nazwie słowa "peeling". Jest to zwykły żel, co prawda o pięknym zapachu, ale oceniam go jako peeling. Nie było ani jednego momentu gdzie czułam jakiekolwiek zdzieranie. Były jakieś drobinki, ale były one delikatne. Nic szczerze to nie dało. 


Cena:
14 zł/200 ml 
Czy polecam? Nie
Czy kupię ponownie? Nie
Ocena: 1/10 (jeśli chodzi o peeling)


Inne peelingi na blogu:
Truskawkowy - AVON
Z śluzem ze ślimaka - Vis Plantis
Bananowy - Kueshi

Komentarze

  1. Bardzo dawna nie miałam nic z tej marki, na ten peeling raczej się nie skuszę skoro nie polecasz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to jeszcze nie trafiłam na dobry peeling z fa. Śliczne maja zapachy, to prawda, ale nawet żel nie pieni się tak jak powinien... to tłumaczy dlaczego często są promocje na żele fa w drogeriach :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie jestem przekonana do kosmetyków Fa.

    Jak u Ciebie świątecznie wielkanocno już :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze też nie jestem przekonana ;)
      Zapomniałam dodać, że zdjęcie zostało robione w kwietniu ubiegłego roku :D

      Usuń

Prześlij komentarz