Bananowy peeling do ciała - Kueshi

 Witajcie ;) Dzisiaj przychodzę do Was z opinią na temat peelingu bananowego od Kueshi :) 


Skład:
"Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Perlite, Aloebarbadensis Leaf Juice, Acrylates Copolymer, Glycerin, Chamomilla Recutita Flower Extract, Centellaasiatica Extract, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Benzylalcohol, Imidazolidinyl Urea, Parfum, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone, Sodium Hydroxide, Citric Acid"


Słowa producenta
"Peeling usuwa martwe komórki skóry i stymuluje proces odnowy komórkowej. Chroni naturalną strukturę skóry. Dzięki swej formule wzbogaconej naturalnymi ekstraktami pozostawia skórę gładką i miękką. Skóra jest przygotowana do zastosowania balsamów lub lotionów. Dostępny w wielu wersjach zapachowych."


Moja opinia: 
Opakowanie plastikowe i przezroczyste z nakrętką, którą się wciska do środka - i tu już pierwszy minus, ponieważ otwór jest zbyt mały, by wylatywała odpowiednia ilość produktu, a przy okazji się zapycha, co powoduje, że w połowie trzeba odkręcać całą nakrętkę, ponieważ stary produkt tam zasycha. Drugi minus to zapach, który jest bardzo sztuczny. Produkt bardzo wydajny, czasami nawet aż za bardzo ;p Używałam go kilka miesięcy. Delikatnie peelinguje i łatwo się spłukuje, nie jest to mocny zdzierak. Nie wiem czy tylko ja to zauważyłam, ale peeling nie rozpuszcza się w wodzie, po spłukaniu wszystko ląduje na dnie wanny i tam zostaje, przez co czasami miałam go np. w zgięciach na kolanach lub przy czterech literach ;p Peeling jest płynny, więc może spływać z dłoni/ciała. Cena producenta to 60 zł, ale widziałam na allegro za około 30  Mimo tego i tak nie polecam ;p


Komentarze

  1. Ojojoj, szkoda, bo też lubię bananowe kosmetyki, no ale nie kupię jednak

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardziej jak żel peelingujący. Jest zbyt drogi i ma za dużo minusów, żebym miała się na niego skusić.

    OdpowiedzUsuń
  3. totalnie nie dla mnie ;D bardzo dizękuję za szczerą recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że zapach jest sztuczny . Za taką cene to peeling już powinien być bardzo dobry a tu wypada słabo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Znam wiele tańszych peelingów w niższej cenie.

      Usuń
  5. Jak dla mnie super! Jestem bardzo ciekawa tego produktu! Lubię też zapach bananowy zwłaszcza w okresie letnim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ten niestety nie pachnie jak banan, a bardziej jak antybiotyk do dzieci (szczególnie jak ten z buźką na opakowaniu - koszmar dzieciństwa :D)

      Usuń
  6. A już myślałam, że będzie pozytywna recenzja. Bardzo lubię lubię kosmetyki bananowe, szkoda, że zapach tego peelingu jest sztuczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. dlatego ja unikam raczej kosmetyków o zapachach bananowych, zazwyczaj są one sztuczne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był dopiero mój pierwszy bananowy kosmetyk, więc nie mam porównania ;)

      Usuń
  8. szkoda, że ten kosmetyk nie spełnił Twoich oczekiwań :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Good morning, how are you? I am Brazilian and I am looking for new followers for my blog. And I will follow yours, the following part is after the translator with flags, new friends are also welcome, no matter the distance.

    https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. A po nazwie wydawałoby się, że może być fajny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Myślałam, że będzie nieco lepszy ;p

      Usuń

Prześlij komentarz