Zapomnij o mnie - K.N. Haner

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę z kolejną książką :) Tym razem jest to romans. Ogółem nie przepadam za książkami tylko o seksie, bez jakiegokolwiek innego wątku, ale nie mówię nie, ponieważ lubię czytać każdy gatunek. Ta książka jednak mnie zdziwiła i zaskoczyła (oczywiście pozytywnie). 



Gatunek: literatura obyczajowa, romans
Liczba stron: 408

 "Przeprowadzka do Nowego Jorku jest dla 28-letniego Marshalla szansą na odcięcie się od dawnego życia i błędów, które popełniał w młodości. Nowa praca, nowe miejsce, nowe życie. Kiedy Marshall dowiaduje się, że para studentów szuka współlokatora, nie zastanawia się długo i w ten sposób poznaje piękną Sarę.

Dziewczyny nie odstraszają tatuaże i groźny wygląd Marshalla, wręcz przeciwnie, zaczyna go prowokować i budzić w nim uczucia, których nie wzbudziła w nim dotąd żadna kobieta. Okazuje się jednak, że Sara skrywa wiele sekretów i że wkrótce wciągnie Marshalla w niebezpieczną grę.

Odkrywając kolejne tajemnice Sary, chłopak szybko zrozumie, że dziewczyna jest na krawędzi i że potrzebuje pomocy. Jednak w tej grze pozorów i sekretów nie będą sami.

Czy dziewczyna, która rozpaliła jego ciało, zdobędzie też jego serce?"


Książka autorstwa K.N. Haner (Jest to pseudonim artystyczny polskiej autorki) pod tytułem "Zapomnij o mnie" opowiada o młodym mężczyźnie, który wyjechał ze swojego rodzinnego miasta, ponieważ nie dogadywał się z ojcem, a jego przeszłość odbijała się tam szerokim echem. Zaczął przygodę swojego życia przyjeżdżając do Nowego Jorku. Zatrudnił się jako pomoc w straży, gdzie głownie dbał o porządek i czystość. Tam poznał człowieka, który szybko stał się jego przyjacielem i pomógł mu znaleźć pokój do wynajęcia u swojej rodziny. Marshall szybko zaaklimatyzował się w nowym miejscu oraz bardzo polubił z właścicielem, który był studentem. Zagadką była jednak jego siostra. Raz go pragnęła, drugi raz odrzucała. Chłopak jednak powoli dowiadywał się czemu ona go tak traktuje. Po przeczytaniu jej pamiętnika Marshall chciał zrobić wszystko by ją chronić, ale niestety ona tego nie chciała. Gdy stwierdził, że nie może być z niestabilnie emocjonalnie dziewczyną na jego drodze stanęła kolejna, tym razem idealna, jak z obrazka. Marshall jednak nie mógł w pełni oddać się temu uczuciu ponieważ Sara wracała jak bumerang. 


Nie spodziewałam się, że książka okaże się aż tak emocjonalna. Myślałam, że to będzie kolejny erotyk do poczytania i zapomnienia, a jednak autorka tak ją rozbudowała, że książka miała naprawdę fajną fabułę. Historie bohaterów są pokrętne i zawiłe, ale bardzo wciągające. Nie mogłam się z tą książką rozstać, a to dobrze o niej świadczy. Z góry już mówię, że nie jest to książka wysokich lotów, więc nie oczekujcie od niej mądrości życiowej. Powieść określiłabym jako coś lekkiego do poczytania, ponieważ książka nie wymaga od nas pełnego skupienia i rozumienia jak to jest np. w literaturze pięknej. Nie mniej jednak ma swój morał i można z niej coś wynieść. Fabuła opowiada o tym, jak nasza przeszłość rzutuje się na przyszłość, oraz porusza temat zakazanej i destrukcyjnej miłości (to są problemy bohatera), a z drugiej strony pokazuje historię ofiary, która jest zmuszana do prostytucji przez swojego chłopaka i jak przez to wszystko cierpi, ponieważ nie może związać się z kimś kogo kocha (historia Sary). Zakończenia nie chce zdradzać, ponieważ jest naprawdę zaskakujące i pełne emocji, jak wgl cała książka. Raz się śmiałam, drugi raz płakałam. Po jej skończeniu musiałam odczekać kilka dni, aż sięgnę po nową, ponieważ musiałam ją przeżyć. Naprawdę książkę polecam.! 

Przykładowe cytaty z książki:

"Każdy z nas musi znaleźć swoją drogę, swój kompas, by iść ścieżką, która prowadzi we właściwym kierunku."

"Zawsze patrz w gwiazdy, one znajdą właściwą drogę."

"To było jak trucizna, od której się uzależniłem."

"Nie ma nic gorszego niż niepewność co do drugiej osoby."

Inne książki:
Zbyt Blisko - Natalie Daniels
Mądre bajki - wydawnictwo Greg
Nie mów nikomu - Harlan Coben


Komentarze

  1. Tego typu książka musi być naprawdę dobra żeby pozostać w pamięci. Lubię romanse, ale tylko wtedy, gdy nie są płytkie. Ciekawe jakby było z tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo. Ten jest naprawdę warty przeczytania.

      Usuń
  2. Ja lubię książki tego typu. Fajnie, ze jest emocjonalna :) uwielbiam zaskakujące zakończenia wiec może się skuszę na ta książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mnie, dawno nie czytałam dobrego i emocjonalnego romansu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś czasu mam w planach przeczytanie tej książki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią sięgnę po tę pozycję!

    OdpowiedzUsuń
  6. To coś dla mnie :) ps. Mam problem z blogger wiec muszę tak komentować Venus

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nie dla mnie, najczęściej czytam kryminały, ale może się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najczęściej czytam kryminały, ale nie gardzę innymi gatunkami :)

      Usuń
  8. Zdecydowanie to coś dla mnie :) Uwielbiam takie książki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz