ChillBox - Październik 2020

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z październikowym pudełkiem ChillBox. Już naprawdę ciężko mnie zaskoczyć jeśli chodzi o zawartość pudełka, ponieważ zamawiam już od kilku lat i mam większe wymagania ;p Jednak to bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. 


1.  Masełko do twarzy i ciała Marchewkowe eldorado awokado - 29 zł/30 ml 

Masełko jest zamknięte w malutkim słoiczku. Ja będę go używać do ciała, więc starczy może na max 2 razy. 


2. Maska do twarzy owies i bambus - Mokosh - 45 zł (Wymiennie z lotionem do dłoni) 

Wybrałam maseczkę, ponieważ wydaje mi się bardziej atrakcyjna od lotionu do rąk ;p Maleństwo zamknięte w szklanym słoiczku. Może starczy na 2 razy.


3. Halloweenowa maseczka na twarz - Dr. Mola - 12,10 zł (Mix z 4 rodzai)

U mnie maseczki są najczęściej zużywanym produktem, tak więc cieszę się właśnie z tego, że co miesiąc jakąś fajną maseczkę dostajemy :) 


4. Mini peeling Pumpkin Spice robiony na zamówienie ChillBox - Sisi&Me - 44 zł/300 g (W pudełku maleństwo o gramaturze 40 g o wartości 5,81 zł)

Malutki, ale z chęcią go użyję ;) Ciekawy peeling, ładnie pachnie już przez słoiczek <3 

5. Mini świeczka Pumpkin Spice robiona także na zamówienie - Sisi&Me - 36 zł/120 ml (W pudełku świeczka o gramaturze 40 ml warta 12 zł)
6. Ciepłe skarpety - 7,99 zl 
7. Ciasteczka z rokietnikiem i pomarańczą - 4,50 zł
8. Książka - 39,90 zł 

Świeczka to nieodłączny element jesieni - wtedy pachnie mi najlepiej ;p aktualnie używam właśnie świeczki z ChillBoxa o zapachu Bazyli i Mandarynki :) Skarpetki będę nosić do piżamy na chłodniejsze wieczory, ciasteczka już zjedzone i są dobre :) Książka to u mnie standardowo kryminał i powiem szczerze, że jest to chyba najlepsza książka jaka trafiła mi się w tym pudełku. Zamiast książki można było wybrać kosmetyk niespodziankę, którym była bąbelkowa pianka myjąca do ciała i dłoni, Dynia z Imbirem od Ziaja. 

Podsumowanie:

Pudełko naprawdę przypadło mi do gustu. Podoba mi się każdy kosmetyk, mimo, że są małej pojemności. Skarpetki i świeczka - idealne na jasień, a ciasteczka zjedzone podczas czytania książki :) Łączna wartość pudełka to 156,30 zł. Nie jest najwyższa, ale jest konkretna. 

A tak prezentowała się zawartość rok temu: 


Uważam, że w tym roku jest zdecydowanie lepsza :) A Wy co sądzicie? ;) 

Inne edycje ChillBoxa:
Wrzesień 2020
Luty 2020
Czerwiec 2020


Komentarze

  1. Świetne rzeczy! Bardzo ciekawi mnie masełko do twarzy i ciała, ten mały peeling i maska owies i bambus:) Ale najbardziej chyba ciekawi mnie książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej ciekawi mnie maska Mokosh :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą maske Mokosh z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę , że się postarali ;) może do nich wrócę na wiosnę ;) Ubóstwiam firmę Mokosh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miesiącu tak <3 Zobaczymy co będzie dalej ;)

      Usuń
    2. Moim zdaniem jedno z lepszych boxów.

      Usuń
  5. ooo super box!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny box :D Haloweenowa maseczka mnie zaciekawiła :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ile kosztuje taki ChilliBox? Bo rozumiem, że jego wartość jako kompletu jest mniejsza niż wszystkich produktów pojedynczo? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojedyncze pudełko 89 zł + wysyłka, a subskrypcja 84 zł + wysyłka :)
      Ja zamawiam subskrypcję z paczkomatem inpost i płacę 96 zł :)
      Więc kwota kupienia jest tańsza niż wartość kosmetyków :) A do tego jest efekt niespodzianki :)

      Usuń
  8. Muszę się zapoznać z takimi boksami bo wygląda to bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wygląda, książka oczywiście w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pudełko, właściwie wszystkie produkty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze zawartość bardzo ciekawa, z wielkim zainteresowaniem używałabym tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bambusowa maska do twarzy bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne to pudełeczko :) Jadłam te ciasteczka Verbena :) smaczne są :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz