ChillBox - Czerwiec 2020

Witajcie kochani! Jak u Was? Bo u mnie ostatnio troszkę deszczowo, ale to dobrze, natura też potrzebuje deszczu. Powiedzcie mi kiedy minął ten czerwiec? ;o Za tydzień mamy już lipiec, a ja pamiętam jeszcze maj :D Macie jakieś plany na wakacje? 
Nie przedłużając przedstawiam Wam co znalazło się w czerwcowym ChillBox'ie :) Motyw przewodni pudełka to dbałość o każdy zmysł




1. Spray przciwsłoneczny SPF 30 - Bioderma - 69,99 zł 
"Jedyny produkt, którego głównym zadaniem nie jest zadbanie o wszystkie zmysły, a raczej ochrona skóry podczas opalania lub wycieczek! W czerwcu już zaczyna robić się ciepło, więc dobrze jest wyposażyć w produkt, który będzie chronić przed promieniowaniem UV. Wyjątkowa kombinacja filtrów UVA/UVB oraz opatentowanego kompleksu Cellular BioPROTECTOION zapewnia optymalną ochronę przed negatywnymi skutkami działania promieniowanie UV, zapewniając biologiczną ochronę skóry, chroni komórki oraz zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry. A do tego sprawdziliśmy - doskonale nadaje się do ochrony skóry podczas aktywności fizycznej na słońcu."

2. Inhalator do nosa do aromaterapii - AromaStic - 29,99 zł
"Pierwszym produktem, który zadba o zmysł węchu jest totalna nowość: inhalator AromaStick to inhalatory do nosa wypełnione 100% naturalnymi organicznymi olejkami eterycznymi. Skuteczność opracowanych mieszanek zapachowych jest potwierdzona badaniami, a innowacyjna konstrukcja inhalatora sprawia, że aromaterapia jest bezpieczna i wielokrotnie skuteczniejsza niż dotychczas. Odkręć, powąchaj i ciesz się zastrzykiem energii lub chwilą resku."


3. Balsam w kostce o dedykowanym dla ChillBoxa zapachu - Naturalne Atelier - 34,99 zł 
"O zmysł dotyku zadba ten oto jegomość! Jest to twardy balsam do ciała w kostce na bazie masła shea, oleju kokosowego, oleju awokado z dodatkiem ekstraktu z liczi i wyciągu wąkotki azjatyckiej. Podaruj sobie pełen sensualny rytuał w sam raz na letni wieczór."


4. Nawilżająca maska na noc Konopia Siewna - The Body Shop - 9,90 zł
"O zmysł dotyku zadba również nawilżająca maska do twarzy z dodatkiem oleju z nasion konopi siewnej. Odżywia, nawadnia i koi bardzo suchą skórę. Pomaga w zatrzymywaniu i uzupełnianiu wody w skórze. Po prostu nałóż ją na noc i obudź się ze skórą silnie nawilżoną, odżywioną oraz bardziej elastyczną. Cudownie bogata oraz kremowa konsystencja jest bardzo delikatna dla skóry." 


5. Świeczka sojowa - Yush - 35 zł 
6. Drink "Do it yourself" - 16 zł
7. Książa - 34,90 zł 


To teraz małe podsumowanie: 
Najbardziej z pudełka jeśli chodzi o kosmetyki to spodobał mi się balsam do ciała w kostce, z gadżetów zdecydowanie świeczka o zapachu Bazylii z mandarynką <3 
Co do reszty produktów - kosmetyki zużyję wszystkie, aromastic już poszedł w ruch, Sok z drinka niestety mi sfermentował, książka wydaje się fajna. 

Łączna wartość pudełka to: 230,68 zł 

Co do zawartości no to cóż... Czuję niedosyt.. 

A tak prezentowała się edycja dokładnie rok temu:



Jak myślicie? Która zawartość była lepsza? 

Inne edycje ChillBox'a:




Komentarze

  1. jak dla mnie i mi by bardziej podeszła zawartośc z zeszłego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo fajnych rzeczy widzę, ta maseczka na noc na pewno musi być fajna, tak samo książka :) Myślę, że to pudełko lepsze od zeszłorocznego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo ciekawych rzeczy :) Ja planów na wakacje jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też czerwiec minął w oka mgnieniu. U nas też pada deszczyk, praktycznie codziennie :) Aż wszystko odżyło dookoła :) A zawartość boxa przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w wakacje pewnie spędzę "weekendowo" u rodziców albo na wyścigach motocyklowych :D szkoda, że soczek sfermentował. Bardzo zainteresowała mnie ta świeczka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz