beGLOSSY Październik 2020 - Sweater Weather

 Witajcie :) Dzisiaj ostatni dzień Października tak więc przychodzę do Was z październikowym pudełkiem beGLOSSY. W tym miesiącu pudełeczko miało inną szatę graficzną niż te standardowe pudełka :) Można było trafić jeden z trzech odcieni różowego sweterka :) Muszę przyznać, że pudełeczko wygląda świetnie i z chęcią zostawię je sobie, gdzieś na półce. A co znalazło się w środku? Zapraszam :) 


1. Peeling do mycia ciała Opuncja & Amarantus - 16,29 zł/200 ml 


Tego peelingu nie miałam jeszcze okazji używać, tak więc z wielką chęcią go przetestuję :) 

2. Multifunkcyjny krem do twarzy i ciała - Botanic SkinFood - 19,99 zł/50 ml 


Jest to naprawdę interesujący krem! Nie lubię kosmetyków multifunkcyjnych, dlatego że ciężko mi się zdecydować do czego go użyję :) Tutaj akurat problemu nie było - będzie używany do twarzy :) 

3. Pielęgnujący peeling do ust w sztyfcie - Nivea - 13,99 zł/4,8 g 
4. Błyszczyk do ust - Pierre Rene - 19,99 zł/6 ml 


Z tych kosmetyków też się cieszę :) Nie miałam okazji używać peelingu do ust w sztyfcie, więc z chęcią przetestuję, a błyszczyk ma piękny kolorek :) 

5. Czekolada deserowa - Chocolissimo - 10 zł/szt. 
6. Żel do mycia rąk bez wody - Skarb Matki - 12,99 zł/80 ml 


Czekolady jeszcze nie zjadłam, ponieważ jestem przeziębiona i przez katar nie czuję smaku. Żel się przyda, w dzisiejszych czasach jest to produkt pierwszej potrzeby ;)

7. Rękawiczki odmładzające - SheHand - 16,90 zł/szt.


Z chęcią użyję ;) 

8. Maska intensywnie regenerująca - Biovax Botanic - 2,99 zł/20 ml


Maseczka na raz. Markę znam i miałam już kilka kosmetyków z tej serii. Zobaczymy jak ta się sprawdzi :) 


To już cała zawartość pudełka. Wartość tej edycji to 113,14 zł 
Ta edycja bardzo mi się spodobała :) Znalazły się fajne kosmetyki, ale także pudełko jest piękne i dekoracyjne. 

A tak prezentowała się zawartość rok temu:


Uważam, że w tym roku pudełko jest lepsze ;)
A Wy co sądzicie? ;)


Inne pudełka beGLOSSY:
Luty 2020

Komentarze

  1. Sporo fajnych produktów :) zaciekawiły mnie te rękawice odmładzające bo nigdy wcześniej czegoś takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super box, bardzo przydatne rzeczy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy, też myślę, że pudełko w tym roku jest lepsze od zeszłorocznego:) Peeling do mycia ciała Opuncja i Amarantus z chęcią bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najciekawsze są dla mnie peelingi - ten do ciała i ten do ust. Oba chętnie bym wypróbowała! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Tobie wiem , że od stycznia wykupuje substrykcje na te pudełka . Wszystko co pokazałaś chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem spoko zawartość. Jest co testować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Box ma całkiem ciekawą zawartość; z chęcią przetestowałabym peeling do mycia ciała :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna zawartość, podoba mi się :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też się spodobała zawartość. Tylko szminkę-peeling mam w innym wariancie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkty na pewno bym wykorzystała, ale raczej nie odczułabym wielkiego wow pod kątem zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna zawartość. Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  12. super pudełeczko, uwielbiam takie :) zawartość bardzo ciekawa!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie lepsze i z tym żelem do mycia rąk bardzo na czasie 😉 mnie najbardziej zainteresował krem biotanic

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz