Fasolka po bretońsku

Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z przepisem na fasolkę po bretońsku. Niby jedno danie, a każdy robi je inaczej ;) Ja różnie - raz że fasolka jest bardzo gęsta, a raz w dużej ilości sosu. Dzisiaj przedstawię Wam ten pierwszy wariant :) 


Składniki: 
- Fasola Jaś 1 opak
- Kiełbasa 4 szt
- Parówki 4 szt
- 1 opakowanie przyprawy do fasoli
- Koncentrat pomidorowy 200/300 ml
- 3 ząbki czosnku
- Majeranek
- Sól i Pieprz

Przygotowanie: 
1. Fasolę wymoczyć przez noc, aby zmiękła. Następnie odsączyć i gotować w osolonej wodzie do miękkości.
2. Kiełbasę i parówki pokroić w kostkę i podsmażyć.
3. Ugotowaną fasolkę połączyć z kiełbasą i parówkami. Dodać majeranek, sól, pieprz, przeciśnięty przez praskę czosnek. Wszystko gotować przez 10 minut. Na samym końcu dodać koncentrat i dokładnie wymieszać.

Smacznego! :)

Inne przepisy, które znalazły się na blogu:
Zupa krem z soczewicy i pomidorów


Komentarze

  1. Jak ja kocham fasolkę po bretońsku :D Mi tak jakoś ona kojarzy się już z jesienią :) Muszę zrobić bo mam akurat fasolę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też kojarzy się z chłodniejszymi dniami :)

      Usuń
  2. Kiedyś często ją jadłam ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Fasolkę po bretońsku nawet lubię, więc chętnie wypróbuję ten przepis :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy przepis. Uwielbiam fasolkę po bretońsku ❤️ I w sumie narobiłaś mi smaka 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie robiłam fasolki, za to moja mama robi, i to wyśmienitą! :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam fasolkę :) Sama jej jeszcze nigdy nie robiłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubimy fasolkę! Wczoraj też mieliśmy ja na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja fasolki nie moge neistety jesc :( Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam, prawie identyczny jest mój rodzinny przepis :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz