Roladki ze szparagami

Witajcie dzisiaj przychodzę do Was z roladkami ze szparagami. Czas wykorzystać ich sezon :) 


Składniki: 
- Szparagi zielone 1 pęczek
- Filet z kurczaka 500 g
- Sok z cytryny 2 łyżki
- Sól
- Pieprz
- Chili
- Olej roślinny 2 łyżki

Przygotowanie: 
1. Mięso myjemy, osuszamy. Każdego fileta przecinamy wpół lekko rozbijamy. Szparagi myjemy i odłamujemy zdrewniałe końce.

2. W misce mieszamy sok z cytryny, olej, chili (w proszku), pieprz i sól. W takiej marynacie obtaczamy mięso i odstawiamy na 30 minut do lodówki. Po tym czasie wyjmujemy mięso. Na każdy filet kładziemy po 2-3 szparagi (zależy od ich grubości) i zawijamy. Spinamy wykałaczką. Smażymy z każdej strony po 4 minuty, po tym czasie lekko podlewamy wodą i dusimy pod przykryciem 10 minut.

Smacznego!

Inne przepisy: 


Komentarze

  1. To musi być pyszne!

    -------------------------
    http://fashionelja.pl
    https://www.instagram.com/fashionelja/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za przypomnienie os szparagach, dawno nie kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam szparagi, ale bez mięsa akurat :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniamm mniam co za pyszności! Tak prosto i tradycyjnie, a jednak inaczej :) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale bym zjadła <3 Aż ślinka cieknie :)
    Danie prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Raz w życiu jadłam szparagi i mi nie posmakowały. Może w takiej wersji byłyby lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy ja pierwszy raz robiłam szparagi to też mi nie smakowały ;) Chyba wtedy źle to robiłam :D

      Usuń
  7. Wygląda bardzo smacznie! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę koniecznie spróbować, wyglądają apetycznie ;)
    Pozdrawiam ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. No to sezon szparagowy uważam za otwarty, trzeba korzystać, bo za chwilę ich nie będzie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz