Piwny naleśnik z mięsem i warzywami

Witajcie :) Post dzisiaj będzie szybki, ponieważ idę szykować tort oraz dekoracje na urodziny synka :)
Zdjęcie jest z otwartym naleśnikiem, ponieważ chciałam byście widzieli jak to wygląda od środka. 



Składniki:
- Jajko 3 szt
- Mleko 1 szklanka
- Piwo 2/3 szklanki
- Mąka 1,5 szklanki
- Filet z kurczaka - od 250 g do 500 g (wg uznania)
- Pikantna panierka 1 opakowanie
- Kapusta czerwona 1/2 małej główki
- Ogórki kiszone 3 szt.
- Pomidor 2 szt.
- Cebula
- Majonez 1 łyżka
- Ketchup 1 łyżka
- Sól
- Pieprz
- Cukier

Przygotowanie:
1. Mleko miksujemy z 2 jajkami, piwem i mąką, smażymy naleśniki

2. Mięso kroimy w kostkę, zanurzamy w rozkłóconym jajku i obtaczamy w panierce. Smażymy

3. Kapustę szatkujemy, solimy, zalewamy wodą i gotujemy do miękkości, odcedzamy. Mieszamy z posiekaną cebulą, doprawiamy do smaku solą, pieprzem i cukrem. Studzimy.

4. Ogórki i pomidory kroimy w małą kostkę. Majonez mieszamy z ketchupem, smarujemy naleśniki. Nakładamy mięso, pomidory, ogórki, dajemy kapustę, przykrywamy naleśnikiem.


SMACZNEGO! :) 

Inne przepisy na blogu: 

Komentarze

  1. O ja cie 😀 naleśniki piwne niezły numer 😊 jeszcze takich nie jadłam, muszę wypróbować 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja cie!! ale to smakowicie wygląda! tak jak nie przepadam za naleśnikami tak tego pochłonęłabym w moment ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naleśniki zazwyczaj jem na słodko ale chętnie wypróbuję twoje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój tato byłyby zachwycony tym naleśnikiem :) Muszę spisać przepis to zrobię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pomyślałabym, że można połączyć naleśniki z piwem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I mam jutrzejszy obiad z głowy 😁 wygląda pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy przepis na zrobienie naleśnika :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Smacznie to wygląda! Naleśników z piwem jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią bym takiego zjadła :D we musi być pycha

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno naleśników nie jadałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda tak pysznie ... Zdarzyło mi się być fanem naleśników. Dziękuję ci za przepis. Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Naleśniki na piwie? Takich nigdy nie jadłam. Czuć to piwo?

    OdpowiedzUsuń
  13. Narobiłaś mi smaka :) Muszę na dniach wypróbować ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny przepis :D Ja zazwyczaj robiłam zwyczajne naleśniki podane z dżemem bądź serem :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz