beGLOSSY Czerwiec 2021 - Kolory Lata

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z zaległym postem, a w nim beGLOSSY z czerwca :) Jaka była zawartość i czy jestem zadowolona? Zapraszam :) 



1. Lakier hybrydowy - MylaQ - 22,99 zł/5 ml 
2. Sypki cień do powiek - Pierre Rene - 19,99 zł/szt. 
3. Puder sypki z glinką zieloną - Vollare - 22,99 zł/6 g


4. Mleczko & Serum do twarzy z rumiankiem - Ingrid - 37,99 zł/30 ml 


5. Serum na porost brwi i rzęs 2w1 - Refectocil - 199,90 zł/6 ml (Produkt Vip)


6. Bąbelkująca maseczka do twarzy - Bielenda - 6,99 zł/ szt. (W pudełku 2 szt.)


7. Szampon i odżywka do włosów - Hask - 34,99 zł/355 ml (W pudełku miniaturki 10 ml)



A teraz czas na podsumowanie: 
Wartość tego pudełka wynosi 317,84 zł (Liczone z produktem VIP, ale bez próbek Hask)
A teraz co sądzę o poszczególnych produktach:
- Lakier - piękny kolor, krycie po 2 warstwie, dobrze się aplikuje pędzelkiem
- Mleczko - Ciekawy produkt, na pewno dobry na lato, ponieważ łagodzi podrażnienia i nawilża
- Serum na porost brwi i rzęs - Świetny produkt, ale obecnie nie dla mnie :) Brwi mam świetne i nie muszę ich powiększać, a rzęsy mam przedłużane, tak więc niestety.. może kiedyś
- Maseczki - Nie miałam ich i z chęcią przetestuje! 
- Cień - ładny kolor, będzie używany
- Szampon i odżywka - zobaczę, czy dam radę ocenić produkt po miniaturce
- Puder - Ciekawy produkt, nie miałam jeszcze pudru z glinką

Każdy z tych kosmetyków jest świetny, ubolewam nad tym, że na chwilę obecną nie użyję serum do rzęs. Gdybym miała wybierać najciekawszy produkt z tego pudełka to chyba byłoby to serum do twarzy :) 

A tak prezentowała się zawartość rok temu:


W tym roku zdecydowanie zawartość lepsza :) 

A Wy co sądzicie o zawartości? :) 

Inne pudełka beGLOSSY: 

Komentarze

Prześlij komentarz