beGLOSSY Marzec 2021 - Sky is the limit

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z najnowszym pudełkiem beGLOSSY ;) Co znalazło się w środku? Zapraszam :) 


A oto zawartość :)


1. Air Volume Mega Mascara - L'Oreal Paris - 67,99 zł/9,5 ml 
2. Żel pod prysznic Macaroons - Seyo - 3,49 zł/300 ml


3. Peeling do ciała cukier & olej kokosowy - Efektima - 6,99 zł/30 ml 


4. Suchy szampon do włosów - Time Out - 6,99 zł/75 ml 


5. Antybakteryjny żel do higieny rąk - Bielenda - 12,99 zł/100 ml 
6. Biotynowy Shot piękna - Noble Health - 29,99 zł/10 saszetek 


A teraz czas na podsumowanie:
Wartość tego pudełka to 135,43 zł 
A teraz co sądzę o poszczególnych kosmetykach:
- Tusz do rzęs - z chęcią wypróbuję jak skończę obecny ;)
- Żel pod prysznic - Uwielbiam słodkie żele, więc produkt na plus
- Peeling - tego produktu nigdy dosyć ;) Z chęcią użyję, mam drugie takie samo opakowanie z ChillBoxa :)
- Suche szampony - rzadko używam tego typu produktów, mam też pokaźny zapas. Użyje w dalekiej przyszłości 
- Żel antybakteryjny - Użyję też kiedyś, ponieważ ostatnio ciągle w pudełkach są tego typu produkty i uzbierała mi się mała armia do dezynfekcji ;p 
- Biotynowe Shoty - Jak najbardziej na plus! Włosy mi wypadają, więc zobaczę czy taka kuracja będzie dla mnie okej ;)

A tak prezentowała się zawartość rok temu:


Sama nie wiem, która zawartość lepsza ;) 

A Wy co sądzicie o tym pudełku? ;)

Komentarze

  1. Czekam na opinie tuszu do rzęs :) u mnie suche szampony schodzą na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze no świetne to pudełko! każdy produkt mi odpowiada :) a tak niedawno anulowałam długoletnią subskrypcję! chyba czas wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak miałam ;) Zrezygnowałam i po 3 latach wróciłam :D

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba design tego pudełka :) Zawartość też fajniutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi też <3 od opakowania po zawartość :D

      Usuń
  4. Fajna zawartość, chciałabym ten peeling z efektimy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta zawartość! Zaciekawił mnie ten tusz do rzęs bo tusze Loreala bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądając te piękne pudełka, sama mam ochotę skorzystać z takiej opcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie wyglądają te kosmetyki :)

    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne pudełko, biotyna na włosy też by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega mi się podoba zawartość tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z zaprezentowanych produktów znam jedyni Peeling do ciała cukier & olej kokosowy - Efektima :)
    Najbardziej zaciekawiły mnie żele do rąk marki Bielenda. Raz - ich opakowania są przecudowne, dwa - lubię markę Bielenda.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten peeling kiedyś miałam i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz