Liposomowe serum pod oczy ogórek - Mohosh

 Witajcie :) Dzisiaj przyszedł czas na pokazanie Wam liposomowego serum pod oczy ogórkowego od Mokosh. Zaczęłam go używać w kwietniu i miałam go prawie do wakacji. Znalazł się on w lipcowym denku. Jak się sprawdził? 


Skład:
"Argania Spinosa Kernel Oil, Cucumis Sativus (Cucumber) Seed Oil, Squalane, Caprylic/Capric Trigliceride, Glycerin, Sodium Hyaluronate, Glucosyl Ceramide, Opuntia Ficus-Indica Fruit Extract, Tocopherol, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed oil, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Pentylene Glycol, Parfum"

Opis Produktu:
"Serum stworzone z niskocząsteczkowego kwasu hialuronowego, ceramidów i skwalanu zamkniętych w strukturach liposomów podobnych do budowy membran komórkowych umożliwia skuteczną penetrację delikatnej skóry wokół oczu. Liposomy w skórze ulegają rozpadowi i stopniowo uwalniają kwas hialuronowy, który pęcznieje i wypycha zmarszczki skóry. Ceramidy i skwalan skutecznie uzupełniają niedobory lipidów w warstwie rogowej naskórka. Naturalne oleje roślinne: arganowy, jojoba, z krokosza silnie nawilżają i regenerują skórę. Olej z pestek ogórka ma działanie przeciwzapalne i wygładzające, a macerat z opuncji figowej rewitalizuje skórę, łagodzi podrażnienia i poprawia strukturę płaszcza hydrolipidowego. Serum charakteryzuje się świeżym zapachem ogórka."

Moja opinia:
Produkt zamknięty w szklanym opakowaniu z pipetką mimo swojego małego rozmiaru starcza na dość długo. Oleista formuła sprawia, że skóra pod oczami jest dobrze nawilżona, ale to tyle jeśli chodzi chodzi o działanie. Produkt łatwo się aplikuje i wystarczy go niewiele. Wg mnie lepszy jest na noc, ponieważ tłusta formuła utrzymuje się dość długo. Nie jest produkt, który wywarł na mnie jakieś świetne wrażenie, wręcz przeciwnie, powiedziałabym, że jest zwykły jak na taką cenę. Przepiękny zapach świeżego ogórka. 

Cena: 130 zł/12 ml
Czy polecam? Do mocnego nawilżenia - tak, ale przemyślając taki efekt można uzyskać tańszymi olejkami z apteki
Czy kupię ponownie? Nie
Ocena: 6/10 


Komentarze

  1. Witam serdecznie ♡
    Niestety nie znam tego serum, gdybym miała okazję pewnie bym się z nim zapoznała ale tak sama od siebie raczej nie kupię ;)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli za taką cenę wydaje się zwykły to raczej nie skusiłabym się na jego zakup.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak za taką cenę oczekiwałabym więcej ,szkoda że wypadł tak średnio ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ja tak samo oczekiwałam więcej niż nawilżenie ;)

      Usuń
  4. Fajny produkt do nawilżenia, ale cena trochę odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie testowałam tego produktu, ale wydaje się godny uwagi ;)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś mnie on zaciekawił ale skoro nie polecasz to odpuszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sam efekt można uzyskać tańszymi olejkami ;) Ale zapach jest przepiękny <3

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja markę lubię, ale ten produkt nie przypadł mi do gustu ;)

      Usuń
  8. Wezmę sobie do serca Twoją opinię i będę unikać tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aktualnie stosuję krem pod oczy z innej firmy (nie pamiętam nazwy), więc ewentualnie skorzystam, jeśli ten nie wypali. Chociaż cena nie do końca mnie przekonuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy tej cenie oczekiwałabym znacznie więcej.

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze wiedziec, jednak ostatnio słyszałam o nim wiele + :D

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze na plusy oprócz nawilżenia się nie natknęłam :D

      Usuń
  12. Straszna szkoda. Miałam chęć na firmę Mokosh, ale widzę, że póki co warto jeszcze poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Markę jak najbardziej polecam <3 Cudowne olejki do ciała oraz peelingi do ust. Ten produkt po prostu jest zwykły ;)

      Usuń
  13. Jeszcze nie miałam z nim styczności ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz