ChillBox - Lipiec 2020

 Witajcie w kolejnym poście ;) Mamy już sierpień, a ja mam zaległości z tymi pudełkami :) Tak więc przychodzę do Was z zawartością lipcowego pudełka ChillBox :)

1. Aam Body, Oczyszczający peeling do ciała - Chic Chiq - 45 zł 
"Twój pierwszy krok w ajurwedyjskiej pielęgnacji skóry - orzeźwiający, naturalny peeling do ciała z ryżem i cukrem kokosowym do zatrzymania prawidłowego nawilżenia w skórze, ciecierzycą do delikatnego oczyszczenia porów skóry oraz prawdziwy owoc mango dla odżywienia dzięki witaminą A, E, C oraz zawartością magnezu."

2. Olej Macadamia + Magnolia - BioOleo - 79,90 zł 
"Olej najwyższej jakości, otrzymywany jest z dojrzałych orzechów macadamia, które są owocami drzew naturalnie rosnących w Australii oraz Indonezji. Posiada bogactwo nienasyconych kwasów tłuszczowych. Olej macadamia bogaty jest w witaminę A, witaminy z grupy B, fenole, lecytyny i składniki mineralne. Tworzy na skórze zabezpieczający film, wzmacniając jej barierę ochronną. zapewnia odpowiednie napięcie i jędrność. Wygładza i zmiękcza oraz przenika do skóry właściwej, gdzie aktywuje jej funkcje regeneracyjne."

3. Maska w płacie - Frudia - 6,99 zł 
"Maseczka nawadniająca i przywracająca elastyczność skórze. W formie płachty, która została wykonana z wygodnego w aplikacji i oddychającego włókna. Kompleks ekstraktów owocowych przywraca skórze matowej blask oraz łagodzi podrażnienia."


4. Bańka silikonowa do masażu twarzy - Easy Livin - 29 zł 
5. Wielorazowy płatek kosmetyczny do demakijażu - Ovium - 12 zł 
6. Water Drop - 10 zł 
7. Książka - 37,90 zł 

To teraz małe podsumowanie: 
Jeśli chodzi o kosmetyki to cóż - nie ma takiego co by sprawił, że powiedziałabym "wow". Każdy użyje, ale jakoś bez szału. Peeling w proszku, który zmienia się pod wpływem wody - ok, olejek - miałam już kilka tej firmy i zawsze zastanawia mnie to dlaczego są, aż tak drogie.. maseczka jak to maseczka - użyję. 

Bańska silikonowa - chyba najlepsza rzecz z pudełka (oprócz książki), water drop - zmienia wodę na smakową, ale wolę jednak zwykłą, płatek kosmetyczny wielorazowy - fajny gadżet, ale mam już takich kilka ;) Książka - jak zawsze mnie cieszy <3 

Łączna wartość pudełka to: 220,79 zł 

Co to zawartości czuję niedosyt. 

Tak prezentowała się zawartość rok temu:


Rok temu też za ciekawie nie było ;p 

A Wy co sądzicie? :)


Inne edycje ChillBoxa:


Komentarze

  1. Rzadko kiedy podoba mi się cała zawartość takich boxów ,tym byłabym zachwycona ;) dla mnie wszystko super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mi czegoś brakuje, ale wydaje mi się, że to boxowe wypalenie ;p

      Usuń
  3. Ja zawsze byłam zadowolona z JOY boxa, niestety został wycofany ;( ale ten też prezentuje się całkiem fajnie ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiałam go! Ale gazety Joy też już nie widzę

      Usuń
  4. Your chillbox for July are wonderful, I'm excited for August!

    xoxo
    Lovely

    http://mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się zawartość tego pudełeczka :) Ucieszyłabym się gdyby taki do mnie dotarł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej zaciekawiła mnie ta maska w płachcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic by mnie tutaj specjalnie nie zainteresowało.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ksiażke bym chciała przeczytać :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z komentarzami wyżej. Ciekawa zawartość i ta maseczka! :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uważam, że taka średnia zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, już myślałam, że tylko mi coś nie pasuje ;p

      Usuń
  11. Box nawet fajną ma moim zdaniem zawartość :D
    Z tą książką wcześniej się nie spotkałam :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz