Pure Beauty Box - Babie lato - Wrzesień 2021 r.

 Hejka! Dzisiaj przychodzę do Was z czymś kompletnie nowym, co odkryłam przez przypadek! Mowa tutaj o boxie jaki nosi nazwę Pure Beauty. Ja zobaczyłam go właśnie od pudełka wrześniowego, ale jak chciałam zamówić to okazało się, że jest wyprzedany. Postanowiłam więc napisać i zapytać się kiedy można zacząć subskrypcję żeby dostać październikowy box i dostałam informację, że zostały jeszcze ostatnie sztuki boxa wrześniowego!  Tak więc nie zastanawiając się zamówiłam go i już na drugi dzień był u mnie <3

Co wyróżnia ten box? Że jest pełen kosmetyków! Mało tego kosmetyki są naprawdę dobrych marek, a to bardzo lubię, nawet jeśli miałyby to być wersje travel size. Cena takiego pudełka to 99 zł (cena już z wysyłką), ale naprawdę patrząc na zawartość - warto! :) Co bardzo mi się spodobało to fakt, że nie ma tu tylko kosmetyków :) Ale to zobaczycie za chwilę. 

Opis pudełka:
"Jesienne dni nie muszą być smutne! Niech pogodny uśmiech zagości w Twoim domu wraz z naszą NOWĄ edycją – BABIE LATO. Znajdziesz w niej wszystko czego potrzebujesz, by każdego dnia wyglądać zjawiskowo!"

Teraz chciałabym Wam pokazać szatę graficzną pudełka <3 Czyż nie jest przepiękna? Wygląda jak ręcznie malowany obraz. 


Pudełko jest naprawdę duże, a zapakowane było po brzegi. Nie przedłużając - zobaczcie zawartość.


Teraz czas, by przedstawić Wam wszystkie produkty, jakie znalazły się w boxie :) 

1. Peeling do skóry głowy - OnlyBio - 22,99 zł/125 ml


2. Krem do twarzy rewitalizujący - Germaine de capuccini - 255,71 zł/50 ml (w pudełku produkt o pojemności 5 ml warty 25,57 zł)


3. Odżywka do paznokci w formie nakładek na palce - SheHand - 9,99 zł/opakowanie


4. Fluid matujący - Bielenda - 13 zł/30g 
5. Kremowy żel do mycia - Dermedic - 41,70 zł


6. Szampon ochronny arganowy - Equilibra - 22,99 zł/250 ml (w pudełku produkt o pojemności 100 ml warty 9,20 zł)


7. Krem rozświetlona skóra - Tołpa - 39,99 zł/40 ml 


8. Tonik do włosów i skóry głowy - Biolaven - 29 zł/150 ml


9. Krem brązujący do ciała - 36,99 zł/250 ml 
10. Mgiełka samoopalająca - 79,00 zł/200 ml (w pudełku produkt o pojemności 50 ml wart 19,75 zł)


11. Naturalny korektor pod oczy z witaminami - Pixie - 44 zł/3 ml
12. Puder utrwalająco-wygładzający - Pixie - 69,90 zł/4,5 g (w pudełku produkt o pojemności 1g o wartości 15,53 zł)


13. Odżywczy olejek do włosów - Nature Box - 21,99 zł/70 ml 


14. Pasta czyszcząca - Zielko - 21 zł/500 g 


15. Kojący krem pod oczy - Uriage - 63,99 zł/15 ml (w pudełku znalazły się 2 tubki po 3 ml o wartości 25,60 zł)


16. Serum rewitalizujące do twarzy - Ala - 129 zł/30 ml 


To teraz przyszedł czas na podsumowanie:
Łączna wartość kosmetyków w pudełku to: 505,30 zł !! Zobaczcie jaka przebitka cenowa! 
Znalazły się tutaj kosmetyki z wyższej półki co mnie cieszy nawet jeśli to miniatury. Poznałam nowe marki, ale też dostałam kosmetyki, których bym nie kupiła będąc w sklepie. Ciężko jest mi wybrać jednego faworyta, ponieważ jest kilka perełek <3 

Pamiętam jak byłam zawiedziona, że ChillBox stracił na zawartości, ale teraz? Praktycznie ta sama cena, a różnica widoczna gołym okiem. Czekam na edycję październikową <3 

A Wy co sądzicie o tym pudełku? 

Komentarze

  1. Cudowne pudełko pełne perełek. Jak tylko nadarzy się okazja, chętnie bym sobie takie kupiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie fajna zawartość pudełeczka i adekwatna do swojej nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szata graficzna pudełka przyciąga uwagę :D
    Bardzo fajny ten box :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej naprawdę niezły skład jak na boxy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne rzeczy! Aż ciężko mi powiedzieć, co mnie najbardziej zainteresowało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam z tym problem :o Za dużo kosmetyków chyba ;p

      Usuń
  6. Jedno z najlepszych boxow jakie znam. Super ze je masz 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze zbieram szczękę :D zawartość godna uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No naprawdę ciekawie, a ja tylko raz zamawiałam podobnego boxa i strasznie się rozczarowałam (z innej strony). Tutaj widzę, że się opłaca i może kiedyś skorzystam.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo wiem o czym piszesz niestety :/ Też zamówiłam boxa (strona już nie istnieje), gdzie aż miałam ochotę się popłakać..

      Usuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Muszę przyznać że pudełko jest ogromniaste! Wypełnione po brzegi cudeńkami! Każdy produkt mnie zaciekawił, naprawdę. Chyba muszę powiedzieć, że to najlepsze pudełko jakie widziałam :D Pozazdrościć! Wspaniała recenzja pudełka Kochanie! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 To prawda pudełko jest ogromne i ma mnóstwo ciekawych kosmetyków. Nie mogę się doczekać aż zacznę je testować.

      Usuń
  10. Na prawdę ciekawe pudełko warte zakupu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz