Denko - Maj 2021

 Witajcie :) Wreszcie przychodzę do Was z denkiem poprzedniego miesiąca. A oto kosmetyki skończone w maju. 


W maju zużyłam 29 produktów. Legenda: kupię ponownie, być może kupię ponownie, nie kupię ponownie. 

1. Twarz 


- Maseczka miodowa - pachniała miodem, trochę nawilżyła. Nie była zła, ale też nie była super
- Żel myjący do twarzy Biolaven - Fajny żel, dobrze myje i dobrze się pieni
- Woda różana Maroko - Woda jak każda inna, nie będę jakoś szczególnie jej szukała
- Peeling AVON - dość średni kosmetyk 
- Maseczka L'biotica - Średnia, nic specjalnego 
- Marion Perłowe odmłodzenie - Kompletnie żadnego efektu 
- Maseczka korean beauty - Piekła mnie w twarz, tak więc nie kupię ponownie
- Maseczka dyniowa - rozjaśniła buzię, lekko nawilżyła
- Plastry na wypryski - to już moje kolejne opakowanie, mi te plastry sprawdzają się super!
- Maseczka peel-off - jak dla mnie ok :) Sprawiła, że buzia była gładka i przyjemna w dotyku. 

2. Kąpiel 


- Żel do mycia ciała Biały Jeleń - nie odpowiada mi zapach oraz konsystencja
- Płyn do kąpania AVON - Pięknie pachnie, kupię ponownie
- Balsam Tołpa - jest ok, szybko się wchłaniał
- Balsam Naturativ - delikatny zapach, szybko się wchłaniał
- Sól do kąpieli Cien - Ekstra zapach i niska cena :D
- Balsam w kostce - Bubel nad bublami. Ciężko się go używało i pozostawiał na ciele pestki (?) przez co czułam się  bardzo niekomfortowo.
- Peeling do ciała AA - Jako żel byłby super, jako peeling - nie poczułam nic 

3. Do włosów


- Szampon fioletowy do włosów blond - sprawdził się, jak nie znajdę innego lepszego to ten będę kupować 
- Szampon Biotanical L'oreal - Ziołowy zapach, bardzo gęsty i bardzo wydajny. Dobrze my włosy, ale nie działał jakoś wow
- Galaretka Syoss - Używałam na 3 różne sposoby. Na pewno odradzam ten po umyciu włosów, ponieważ włosy potem ciężko doczesać bo się kleją.

4. Do rąk 


- Dyniowy The Body Shop - Świetny krem! Na pewno kupię inne warianty zapachowe
- Orphica Touch - Mimo, że próbka to już po pierwszym widać fajne efekty. 
- Krem Olive - Nie widziałam żadnego efektu

5. Makijaż 


- Podkład Rimmel - kiedyś mój ulubiony, teraz nie wiem czy sięgnę po niego ponownie 

6. Inne 


- Perfumetka Maxima - Ładny zapach, kupię w większym flakonie
- Pasta do zębów - Wolę jednak wybielające pasty do zębów :) 
- Zapach nr 6 Bi-es - ładny zapach, ale szybko wietrzeje i jest mało wydajny 
- Próbka Life - Być może kupię kiedyś pełną wersję :) 


I to na tyle :) A Wy mieliście któryś z tych produktów? Co o nim sądzicie?
 

Komentarze

  1. Ogromne denko :) Parę kosmetyków kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś ten podkład Rimmel. Fajny był. Lubię też sole Cien :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne denko, używałam niektóre z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych kosmetyków mieliśmy tylko te plasterki na wypryski. Kupiłam ją z myślą o córce- świetnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego :) i o dziwo żadnego z tych produktów nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle tego na rynku, że ciężko byłoby używać wszystkiego :D

      Usuń
  6. Very interesting products! Thanks for sharing.

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  7. Super denko . A mi się ten biały jeleń podobał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi niestety nie przypadł do gustu

      Usuń
  8. Lubie sole do kąpieli z lidla, dobra cena i jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zużyłam w maju próbkę zapachu Maxima, całkiem fajny, ale raczej nie kupię większego opakowania;) bardzo lubię płyny do kąpieli z Avonu, ale tego jeszcze nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tak patrze to nie miałam nic z Twojego denka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle kosmetyków na rynku, że ciężko w sumie używać wszystkiego ;p

      Usuń

Prześlij komentarz