Haul Marzec/Kwiecień

 Witajcie kochani ;) Dzisiaj przychodzę do Was z podsumowaniem marca i kwietnia :) Na początku opowiem troszkę co tam u mnie :) W marcu nie miałam planów i żyłam z dnia na dzień. Nigdzie też nie byłam i w sumie nic szczególnego nie robiłam ;) Minus jaki zauważyłam w marcu to brak czasu dla siebie. Jestem w wielkim tyle jeśli chodzi o moje seriale, ale także o czytanie. Z planowanych książek przeczytałam tylko jedną.. 

W kwietniu i to na samym początku mieliśmy święta, więc przed świętami życie w biegu,  a po świętach odpoczynek po jedzeniu :D Pogoda nas nie rozpieszczała, ale także na jakąkolwiek ciekawą aktywność nie pozwoliły obostrzenia. Naprawdę czekam na otwarcie siłowni, ponieważ ćwiczenia w domu nie dają tyle efektów i widzę już przybieranie na masie ciała.. Te dwa miesiące upłynęły mi na zadaniach zdalnych oraz przygotowaniu się do egzaminu, który mam w czerwcu i to na samym początku! Tak więc można powiedzieć, że został tylko miesiąc. Czując powoli ciepło, które do nas przychodzi już jestem myślami na urlopie <3 Nie mogę się doczekać, kiedy wreszcie będę miała całkowity reset i będę mogła błogo odpoczywać ;)

W między czasie na maj i czerwiec planuje małe i krótkie wycieczki w pobliżu mojego miejsca zamieszkania. Myślę, że pojawią się notki z takich odwiedzonych przeze mnie miejsc :) Nie zbraknie wycieczek pieszych po lasach, ale mam nadzieje także rowerowych ;) Na maj planuje właśnie zakup nowego roweru ;)

Te dwa miesiące były dla mnie ciężkie psychicznie. Czułam się skołowana i nie miałam na nic sił. Jednak pojawiły się też plusy, ponieważ zaczęłam zastanawiać się nad moim całym życiem (jakkolwiek to zabrzmiało ;p) Postanowiłam, że wstrzymuje się z kupowaniem książek, ale teraz tak na poważnie. Mam na półkach ponad 150 pozycji do przeczytania, więc na najbliższy czas będę miała co robić, a później planuję wypożyczać książki z biblioteki. Zaoszczędzone pieniądze będę odkładać i inwestować w samorozwój. Może jakiś kurs językowy? Kto wie :) 

KOSMETYKI

- ChillBox Marzec 
- beGLOSSY Marzec 

- beGLOSSY Kwiecień 
- Chillbox Kwiecień


 

UBRANIA

- Spodnie dżinsowe, spodnie materiałowe oraz 2 t-shirty na krótki rękaw


KSIĄŻKI

- 50 twarzy Greya - Vinted
- Jak mówić, by dzieci nas słuchały, na skraju załamania, podręczniki z testami do egzaminu - księgarnia internetowa
- Syrenka - kolporter 














INNE

- Kubki, miseczka i talerze - Pepco 
- Gra planszowa "Biedronkopoly" - Vinted



I to by było na tyle :) Tak jak wspomniałam na początku posta, w kolejnym haulu zabraknie książek, więc będzie jeszcze mniejszy ;p 

Komentarze

  1. Świetny post, pozdrawiam :)
    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na skraju załamania - bardzo fajna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie wyglądające kosmetyki i książki 😊 o takiej grze jak biedronkopoly to jeszcze nie słyszałam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też nie słyszałam o tej grze :D

      Usuń
  4. Widzę ze też wybrałaś skarpetki arbuzowy 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne skarpetki i ciekawe książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Greya czytałam ;D Bardzo fajne rzeczy :)
    Te skarpetki mnie urzekły *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Skarpetki też mi się bardzo podobają :D

      Usuń

Prześlij komentarz