ChillBox Maj 2021

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z majowym pudełkiem ChillBox, które na chwilę obecną będzie ostatnim.. Być może kiedyś wrócę do nich, ale nie prędzej niż rok. Dlaczego rezygnuje z subskrypcji? Zaraz zobaczycie :) 


1. Serum pod oczy - Naturalne Atelier - 99 zł 


2. Hydrolat do twarzy i włosów Mix ziół - Natura Receptura - 17 zł


3. Luksusowe serum - Bio Agadir- 99,99 zł/20 ml (w pudełku pojemność 5 ml o wartości 25 zł)


4. Oplątwa - około 10 zł
5. Ekologiczne żelki - Better Sweet - 6 zł 
6. Książka - 44,90 zł


I to na tyle jeśli chodzi o zawartość. Tak jak widzicie, kosmetyki są słabe.. Może i drogie, może i z wyższej półki, ale patrząc na całość to wyszło mega słabo. Gadżety, przekąski i książki także były kiedyś lepsze. Miałam  dotrwać do lipca, aż skończy mi się subskrypcja, ale szczerze żal mi pieniędzy... Za około 100 zł zawartość powinna być lepsza. Po co dawać 2 serum do jednego pudełka? Tym bardziej, że niedawno było serum do twarzy.. No cóż, przez najbliższy rok na pewno nie będę zamawiać pudełka ChillBox.. Nie wiem szczerze, czy kiedykolwiek do niego wrócę. 

A Wy co sądzicie o tym pudełku?

Komentarze

  1. Serum wygląda ciekawie :)
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Kosmetyki wyglądają ciekawie, ale pudełko jest naprawdę drogie i nie wiem czy bym się zdecydowała na tą subskrypcję. Są też inne pudełeczka które warto wypróbować :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to miałam też na myśli :) Także pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Zawartość pudełka trochę mała, ale hydrolat do twarzy i włosów mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wszystko, co jest drogie - jest skuteczne niestety. Czasem dobry marketing zrobi swoją robotę, żeby zakupić produkt, a później ludzie piszący opinie (zwykle kupione opinie)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłabym rozczarowana taką zawartością. Nie dziwię się, że rezygnujesz z subskrypcji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałam ta sama książkę 😁 chyba obie nas zaciekawiła .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze wybierałam kryminały :D

      Usuń
    2. Ja różnie :) ale tez głównie kryminały

      Usuń
  7. Mi nie przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hydrolat do włosów brzmi ciekawie, nie wiedziałam, że jest taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mnie kuszą te chill boxy i zamierzam sobie zamówić lipcowy, mam nadzieję, że lepsza zawartość mi się trafi 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia :D Ja na razie odpuszczam :)

      Usuń
  10. Może zawartość taka zła nie jest ale masz racje za taką cenę mogłoby być coś ciekawszego. No i powtarzanie kosmetyków też by mnie denerwowało.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa zawartość... to serum pod oczy bardzo mnie zaciekawiło. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. całkiem fajna zawartość, dawno nie miałam żadnego boxu

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielka szkoda, że box Cię rozczarował. Masz rację, że rezygnujeszm zrobiłabym to samo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że Cię to rozczarowało. W sumie samej by mi było szkoda pieniędzy na te boxy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny box, lubię hydrolaty ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie zaciekawiło to serum pod oczy, Ja jeszcze nigdy nie miałam takiego boxu ale faktycznie troche mało w nim jest

    OdpowiedzUsuń
  17. right, we all hope buy something cost-effective as money is hard-earned.
    Greetings
    closure wig

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz