Serum z kwasem hialuronowym - Natur Planet

Witajcie ;) Dzisiaj przychodzę do Was z serum z kwasem hialuronowym 3%. Jak się sprawdził? Zapraszam. 


Skład: 
"Aqua, Hyaluronic Acid, Gloconolactone, Sodium Benzoate"

Opis produktu: 
"Kwas hialuronowy, to naturalny polisacharyd (wielocukier) występujący w skórze człowieka. Wchodzi w skład macierzy międzykomórkowej skóry właściwej. Jego zadaniem jest wiązanie wody, która nawilża warstwy skóry, dzięki czemu skóra jest naturalnie elastyczna i jędrna. Skóra dobrze nawilżona stanowi lepszą barierę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, szybciej się regeneruje.
Z wiekiem ilość naturalnego kwasu hialuronowego maleje, a co za tym idzie elastyczność skóry spada przyczyniając się do powstawania zmarszczek, przesuszania skóry oraz zmniejszenia jej sprężystości. Odpowiednie nawilżanie skóry, poprzez dostarczenie kwasu hialuronowego i uzupełnienie jego niedoborów może opóźnić te procesy.
Obecnie otrzymywany jest metodami biotechnologicznymi z wykorzystaniem bakterii Streptococcus.
Hialu Pure to gęste serum z kwasem hialuronowym w formie żelu.
Jest produktem o najwyższe jakości, nie powodującym podrażnień i uczuleń. Stosowany na skórę poprawia nawodnienie skóry właściwej przyczyniając się do poprawy jej elastyczności i sprężystości. Skóra staje się bardziej nawilżona i odżywiona. Regularne stosowanie opóźnia procesy starzenia, a skóra odzyskuje naturalną jędrność i blask. Stosowanie serum jako podkład pod krem nawilżający powoduje lepsze wchłanianie substancji odżywczych z kremu. Stosowany pod oczy daje efekt chłodzący i uczucie świeżości.
Wskazania:Terapia przeciwzmarszczkowa po 35 roku życia
Nawilżanie - Jest idealnym produktem w terapii skóry suchej i pozbawionej blasku.
Opuchnięte oczy, worki pod oczami."

Moja opinia:
Używałam go na noc, ponieważ nie wystawiam twarzy na promienie słoneczne, gdy mam nałożony kwas. Serum szybko się wchłaniało. Po użyciu skóra była gładka w dotyku, ujędrniona oraz lekko rozświetlona. Zapach neutralny nie do zdefiniowania U mnie sprawdził się dobrze. Nie miałam żadnego zaczerwienienia oraz podrażnień. Rano gdy wstałam buzia pięknie wyglądała i co najważniejsze nie pojawił się żaden wyprysk podczas stosowania tego serum, nawet przed miesiączką, gdy zdarzają mi się mali nieprzyjaciele.

Cena: ok. 20 zł (w zależności od apteki) 
Czy polecam? Tak! (Ale ze względu na to, że są to kwasy, to najbezpieczniej będzie zrobić próbę testową i zobaczyć, czy kosmetyk nie podrażnia.) 
Czy kupię ponownie? Jeśli nie będę miała już serum na noc to tak ;)
Ocena: 10/10


Komentarze

  1. Nigdy jeszcze nie stosowałam żadnych kosmetyków z kwasem, ciekawe jak sprawdziłyby się na mojej skórze. Muszę w końcu sięgnąć po jakieś dobre serum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tego produktu, ale mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię sera z kwasem hialuronowym. Bardzo dobrze wpływają na nawilżenie mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki z kwasem hialuronowym. Po tej recenzji muszę się skusić na to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze się spisał, warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie sprawdzę to serum na własnej skórze :) dzięki za przydatną recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kwas hialuronowy, bo dobrze działa na moją cerę, więc to serum jest w sam raz dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kwasów u siebie nie stosuje także raczej się nie skuszę. Ale fajnie, że Ty go tak wysoko oceniasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jak zmienisz zdanie to będziesz miała go w pamięci ;)

      Usuń

Prześlij komentarz