Peeling do ust jagodowy - Silcare

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z peelingiem do ust. Skończyłam go używać dość dawno, więc czas na opinię :)


Opis produktu:
"Jest w niemal 100% złożony ze składników pochodzenia naturalnego.
w swym składzie zawiera : masło Shea (Karite), masło kokosowe, olej winogronowy oraz z pestek brzoskwini, glicerynę oraz witaminę E
naturalne drobinki ścierające – kryształki cukru
doskonale peelinguje delikatną skórę ust
pozostawia usta gładkie, miękkie i wypielęgnowane."

Moja opinia: 
Produkt zamknięty w słoiczku. Niebieskiej barwy, pięknie pachnie. Peelinguje usta, jak mocniej przydusimy palce do ust to ścieranie jest mocne. Dość wydajny, konsystencja lekka, ale nie za wodnista. Dobry produkt i nie mam się czego przyczepić, ale wg mnie nie podbije peelingu do ust z Mokosh.

Cena: ok. 10 zł/15 g
Czy polecam? Tak
Czy kupię ponownie? Nie, ponieważ mam duży zapas tego typu produktów 
Ocena: 9/10

Komentarze

  1. Też póki co mam zapas tego typu produktów, ale z pewnością będę miała ten peeling na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt, może kiedyś go wypróbuję ;)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi pięknie pachnieć :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że u Ciebie już wiosna i prawie, że Wielkanoc za sprawą podkładki i jajeczek :) Uwielbiam tę klimaty :)
    Co do peelingu lubię wszystko co jagodowe :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz