Mleczko oczyszczające odpowiednik jadu żmii - _Element

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z mleczkiem oczyszczającym od firmy Vis Plantis. Zdjęcie jest jeszcze z kwietnia ubiegłego roku, ponieważ tak jak wcześniej wspominałam opinię daje dopiero po zużyciu produktu  ;) 


Skład: 
"Aqua, Isostearyl Isostearate, Propanediol, Glyceryl Stearate Citrate, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Gossypium Herbaceum Seed Oil, Beta Glucan, Maltodextrin, Dipeptide Diaminobutyroyl Benzylamide, Sodium Hyaluronate, Cetearyl Alcohol, Tocopherol, Beta Sitosterol, Squalane, Glycine Soja Oil, Parfum, Xanthan Gum, 1,2 hexanediol, Sodium Polyacrylate, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Ethylhexylglycerin"

Opis produktu: 
"Pierwszy krok w oczyszczaniu twarzy, bez użycia wody. Mleczko oczyszcza i nawilża. Skóra staje się rozluźniona i miękka w dotyku."

Moja opinia: 
Produkt, który ma za zadanie oczyścić skórę twarzy, coś a'la tonik. Wg producenta jest przeciwzmarszczkowy , ale ja takiego działania nie zauważyłam. Produkt ma mleczną konsystencję, dobrze się rozprowadza i ładnie pachnie. Nie trzeba trzeć twarzy i to jest na plus, drugim plusem jest to, że widać te wszystkie zanieczyszczenia na waciku, produkt działa jak magnes. Bardzo przyjemnie mi się go używało. Produkt nawilża, ale czasami miałam wrażenie tłustej skóry.  

Cena: ok. 16 zł/150 ml (widziałam go dostępnego tylko online) 
Czy polecam? Tak, jeśli nie przeszkadza wrażenie tłustej skóry
Czy kupię ponownie? Nie, chyba że będzie jako dodatek do gazety ;) 
Ocena: 7/10

Komentarze

  1. Szczerze produkt mnie nie zachwyca . Mimo to jak zawsze dobra recenzja

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt tłustej skóry? Mówię zdecydowanie nieeee....

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę ten produkt. Fajnie, że dobrze oczyszcza ale nie znosze uczucia tłustej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie fajny produkt, chociaż nie lubię efektu tłustej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię efektu tłustej skóry, więc to raczej nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem i zbytnio mnie nie zaciekawił :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz