Szampon z wyciągiem z bursztynu - Jantar

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z opinią szamponu do włosów od Jantar :) Szampon jest dedykowany do włosów zniszczonych i dlatego stwierdziłam, że go przetestuje, ponieważ moje włosy były naprawdę zniszczone (Nie obyło się jednak bez fryzjera). Jak szampon się sprawdził? Zapraszam :) 


Skład: 
"E, F, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Propylene Glycol, Amber Extract, Polysorbate 20, retinyl palmitate, Tocopherol, Linoleic Acid, PEG-20, Glyceryl Laurate, Inulin, Citric Acid, DMDMHydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum"

Co mówi producent:
"Zawiera naturalny wyciąg z bursztynu, kompleks witamin A, E, F oraz Inutec naturalny prebiotyk o doskonałych właściwościach kondycjonujących. Wyciąg z bursztynu pielęgnuje, wzmacnia i wygładza włosy, równocześnie zapobiega ich przetłuszczaniu. Jako naturalny filtr słoneczny chroni przed szkodliwym działaniem środowiska. Po umyciu włosy stają się jedwabiste, miękkie, lśniące i podatne na układanie.

Składniki aktywne: Wyciąg z bursztynu, kompleks witamin A, E, F, Inutec - naturalny prebiotyk."


Co ja uważam: 
Dużo słyszałam o tej serii. Mam nawet jeszcze kilka kosmetyków, które używam aktualnie. Miałam wielkie nadzieje co do tego szamponu, ponieważ włosy naprawdę miałam zniszczone i strasznie wypadające. Okazało się, że szampon nie dał rady, a wręcz pogorszył ich stan, ale może wszystko od początku. Opakowanie plastikowe, pod słońce widać ile produktu zostało jest zakręcane. Zapach ma prześliczny, konsystencja gęsta, która bardzo dobrze się pieniła.  Po umyciu była tragedia. Włosy były poplątane, szorstkie i oklapnięte. Ciężko mi było je rozczesać, a przez to że miałam problem z wypadaniem włosów to szampon jeszcze go nasilił. Włosy nieprzyjemne w dotyku. Ogółem u mnie się nie sprawdził. 

Cena: 10 zł/330 ml 
Czy polecam? Nie
Czy kupię ponownie? Nie
Ocena: 2/10 

Inne posty z szamponami: 
Szampon z węglem aktywnym - _Element
- Szampon regeneracyjny - Flos-Lek
 - Szampon do włosów zniszczonych - Syoss


Komentarze

  1. Skoro się u Ciebie nie sprawdził to się nie skuszę. Szamponu tej marki jeszcze nie miałam i raczej nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze byłam ciekawa produktów zaprezentowanej marki. Jestem zszokowaną opinią, myślałam, że szampon lepiej sobie poradził, a tu takie nieprzyjemne skutki... współczuję kochana. Mam nadzieje, że szybko doprowadzisz swoje włosy do satysfakcjonującego stanu :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślałam, że szampon będzie dobry.. Niestety..

      Usuń
  3. Nie przepadam za szamponami z Jantara, zawsze moje włosy po nim wyglądały jak siano :/

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie dobrze, że wstrzymałam się z kupnem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że ten szampon się u Ciebie nie sprawdził. Tego produktu akurat nie miałam,
    lecz na moich włosach efekt mógłby być podobny, więc raczej nie skuszę się na jego zakup.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z Jantaru lubię tą wcierkę do włosów, jest bardzo przyjemna i działa pozytywnie na wzrost włosów :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że szampon się nie sprawdził, w takim razie nie ma sensu go kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle razy chciałam kupić ten szampon, albo wcierkę z tej serii i jeszcze jakoś nigdy nie było okazji :) Jedni mówią, że warto a z kolei inni, że zupełnie szkoda pieniędzy. Ciekawe, czy u mnie by się spisał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja zawsze testuję nawet jak są negatywne opinie :D Wcierkę używam aktualnie :)

      Usuń
  9. Dobrze widzieć ze tak się plączą po nim włosy . Produkt wiec nie dla mnie . Super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  10. wydaje mi się po prostu, że szampon nie sprawdził się na Twoich włoskach, ale np. na innej porowatości dałby sobie radę. Jednak to prawda, takie szampony, które mają zapobiegać m.in. przesuszaniu się włosów, z reguły bardzo je plączą. Sama mam problem z doborem odpowiedniego szamponu dla siebie, ponieważ każde 'naturalne' mi je jeszcze bardziej niszczą, a inne są z silikonami ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak może być :) Też mam straszny problem z doborem szamponu, ale także odżywki.

      Usuń
  11. Kojarzę ten szampon ale dobrze, że go nie kupiłam bo to niezły bubel jak czytam Twoją recenzje. Dzięki za ostrzeżenie :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. a przyznam szczerze, że od dłuższego czasu mnie on ciekawił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj u siebie :) Cena nie jest wysoka, a może u Ciebie sobie dobrze poradzi.

      Usuń

Prześlij komentarz