Mgiełka odżywczo-nawilżająca do włosów - Beaver

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z mgiełką do włosów od Beaver. Miałam ją w jakimś pudełku i powiem szczerze, że wahałam się z jej użyciem, co jak widać - niepotrzebnie. 


Skład:
"Water (Aqua), Peopylene Glycol, Amodimethicone(And)Trideceth-12(And Cetromonium Chloridetrimrthyl Ammonium Chloride, Tetrasodium EDTA, methylchoroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Hydrolized Wheat Protein, Hydrolized Wheat Protein (And) Hydrolized Wheat Starch, Panthenol, Organic Plant Essence, Amino Acid Atom, Aloe And Herbs"

Co mówi producent? 
"Zmiękcza i zmniejsza skalę zniszczeń włosa. Zamyka wilgoć wewnątrz włosów. Utrzymuje połysk i energię przez cały dzień. Izoluje włosy od słońca i zanieczyszczonego powietrza, zostawiając je zdrowe i naturalne. Użyta przed stylizacją pomaga utrzymywać miękkość i połysk."

Moja opinia:
Miałam ją którymś z pudełek i nadszedł na nią czas. Produkt jest zamknięty w plastikowej butelce z atomizerem. Mgiełkę można stosować na mokre jak i suche włosy. Ja stosowałam na mokre zaraz bo umyciu. Mgiełka jest mleczno-biała, pięknie pachnąca kosmetykami z salonu fryzjerskiego. Po rozpyleniu na włosy trzeba było rozczesać je grzebieniem, by produkt dostał się w każdy zakamarek. Mgiełka wygładzała włosy, sprawiała, że dobrze się je rozczesywało i wyglądały na nawilżone. Produkt jest dopełnieniem pielęgnacji włosów i nie zastąpi jednak żadnej maski bądź odżywki.

Cena: 40 zł/150 ml 
Czy polecam? Tak
Czy kupię ponownie? Nie wiem
Ocena: 10/10 

Komentarze

  1. Nie znam tego produktu. Czasami tak jest ze coś leży zapominamy a później okazuje się być totalnym hitem

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam mgiełki do włosów <3 Tej jeszcze nie miałam ale moze się skuszę na nią jak skończe obecną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że byłaby idealna dla moich włosów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować ;) widziałam ją kiedyś w wersji miniaturowej za około 6 zł ;)

      Usuń
  4. Ja ostatnio mam duże problemy z włosami :( Szukam czegos fajnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam to samo i myślę, że jednak bez fryzjera się nie obędzie

      Usuń
  5. Interesting product. I haven´t tried it yet. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że średnio dbam o włosy, jakoś zawsze brakuje mi czasu żeby dłużej się nimi zająć. Choć na obecną porę roku zdecydowanie powinnam coś zadziałać w tej kwestii. Może w końcu się przemogę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zmuszona do dbania o włosy, ponieważ jak tego nie zrobię to mam straszne siano :/

      Usuń
    2. Bardzo lubię mgiełki do twarzy (niektóre z nich polecane są na skórę głowy) - ale nie mam pojęcia czemu jeszcze nie wypróbowałam żadnej mgiełki do włosów.

      Usuń

Prześlij komentarz