Kulki musujące do kąpieli stóp - Delia

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z produktem, który ma umilić nam dbanie o stopy, a mianowicie kulki do kąpieli stóp. Jest to produkt z tej samej serii co krem do stóp, o którym pisałam TUTAJ.


Skład:
"Sodium Bicarbonate, Sorbitol, Citric Acid, Sodium Chloride, Sodium Methyl Oleoyl Taurate, Magnesium Stearate, Parfum, Limonene, Maltodextrin, Silica, Cl 19140, Cl 44090"


Co mówi producent? 
"Kąpiel w ciepłej wodzie z dodatkiem musujących kuleczek doskonale oczyszcza skórę stóp, zmiękcza naskórek, odświeża oraz działa relaksująco na zmęczone stopy. W trakcie rozpuszczania się kulki delikatnie musują, zabarwiając wodę na piękny miętowo- szmaragdowy kolor. Nadają wodzie delikatny aromat, czyniąc kąpiel wspaniałym, relaksującym doznaniem. Produkt ten nadaje się idealnie przy zabiegach pedicure."

Moja opinia: 
W kartoniku mamy 12 kulek zamkniętych w woreczku, który ma za zadanie uchronić te kulki. Wg zaleceń używać od 1 do 2 kulek na kąpiel, ja używałam zawsze dwóch, by ten efekt był lepszy. A jak było? Kulki nie musują tylko się rozpadają. Pod wpływem wody robią się gumowe i ciężko się rozpuszczają, więc im w tym pomagałam. Zapach jest bardzo przyjemny, odświeżający. Sama kąpiel jest przyjemna i relaksująca. Jeśli chodzi o efekty to stopy są zmiękczone, lepiej pracuje wtedy pumeks. Na plus zasługuje także cena ok.10 zł, ale nie widziałam ich ostatnio gdziekolwiek dostępnych. To co obiecał producent zostało spełnione, ale jednak nie ma pełnego zachwytu :) 

Cena: ok. 10 zł/12 szt.
Czy polecam? Jako zmiękczenie stóp - tak 
Czy kupię ponownie? Nie. I jak już wspomniałam nie widziałam ich nigdzie dostępnych.
Ocena: 8/10

Komentarze

  1. Też ich nie widziałam, ale szkoda, że nie do końca się sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że mimo wszystko za tą cenę można sobie na nie pozwolić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz je widzę, faktycznie słabo z tą ich dostępnością bo tak to chętnie bym przetestowała bo kosztują niewiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielka szkoda, że nie są dostępne :/ Najgorzej jest jak jakiś produkt jest dobry ale niestety nie można go już nigdzie kupić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda :/ Miałam już kilka takich produktów..

      Usuń
  5. Ciekawy produkt, nigdy nie używałam kulek do stóp, szkoda, nie trudno go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę... nijak by się u mnie nie sprawdziły, bo samych stóp nie kąpię :D Jak się kąpię to już po całości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo rzadko robię sobie kąpiel stóp :D Musiałam się wręcz do tego zmuszać.

      Usuń
  7. Zawsze jak coś dobre to gorzej z dostępnością .Wielka szkoda bo chętne bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chciałam wypróbować takie kuleczki do kąpieli stóp, bo jakoś nie umiem być systematyczna jeśli chodzi o pielęgnację tych części ciała 😜 tych pewnie nie wypróbuję ale postaram się znaleźć coś innego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz tak samo jak ja ;p Nie wiem czemu, ale jakoś nie pamiętam o stopach :D

      Usuń
  9. Uwielbiam takie produkty do stóp, szkoda, że te kulki nie są już dostępne. :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz