Mgiełka pudrująco-matująca - Efektima

 Witajcie ;) Dzisiaj przychodzę do Was z dość ciekawym produktem, nie jest to jakiś kosmetyk u mnie obowiązkowy, bardziej stawiam na niego jako gadżet :) A mowa tutaj o mgiełce Efektima. 


Skład:
"Aqua, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Butylene Glycol, Gluconolactone, Sodium Benzoate, PPG-26-Buteth-26, Silica, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Fomes Officinalis Extract, Phenoxyethanol, Hexyl Cinnamal, Calcium Gluconate, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Hydroxycitronellal, Citronellol, Tocopherol"


Co mówi producent? 
"Innowacyjna i specjalistyczna mgiełka matująca do twarzy. Natychmiast i na długo matowi cerę oraz poprawia wygląd skóry wszędzie i w każdej sytuacji. Wpływa pomocniczo na redukcję porów oraz na pielęgnację skóry.
Wystarczy kilkanaście sekund od aplikacji, aby cera wyglądała na bardziej matową i zadbaną."


Moja opinia
Mgiełka pudrująco-matująca z Efektimy. Produkt jest zamknięty w plastikowej butelce z atomizerem. Żeby uzyskać efekt trzeba przez minutę wstrząsać produktem (butelka wydaje charakterystyczny dźwięk, ze względu na metalowe kuleczki w środku.) Po nałożeniu kremu, gdy chciałam efekt matowej skóry używałam właśnie tej mgiełki. Jest naprawdę bardzo dobra, matuje, zostawia skórę delikatną w dotyku, jest także lekko pudrowa. Przy okazji w cieplejsze dni fajnie chłodzi  Jest to dobry kosmetyk właśnie na taką pogodę, ponieważ nie świecimy się od potu. Na plus zasługuje także fakt, że produkt jest tani (20 zł) i łatwo dostępny - na pewno jest w drogerii Natura, kiedyś widziałam go też w Rossmannie.

A Wy? Znacie? Co sądzicie o tym produkcie? ;)



Inne kosmetyki do twarzy:
Tonik Figs&Rouge
Tonik Vianek
Płyn do mycia twarzy Niszcz Pryszcz

Komentarze

  1. Bardzo ciekawy produkt :) Wydaje mi się, że widziałam go gdzieś na półce w sklepie jednak sama nie miałam okazji wypróbować :) Wspaniała recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡


    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam coś podobnego z Bielendy i dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie mgiełki w sprayu ale miałam jedynie nawilżające :) pudrujaco matujaca wydaje się mega ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy o nic nie słyszałam :( Fajna recenzja, chociaż brakuje mi opisu składu. Samo wylistowanie składników, niewiele mi mówi :(

    Zapraszam: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na składach się szczerze nie znam ;p wklejam listę składu, ponieważ wiem, że inne dziewczyny się tym interesują ;)

      Usuń
  5. Fajny produkt, jednak nie dla mnie - pewnie szybko by mnie zapchał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej mgiełki, ale wydaje się bardzo fajna, w sam raz na upały 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o czymś takim :o

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, pierwszy raz słyszę o tym produkcie! :) Takie mgiełki są dla mnie bardzo ważne w codziennej pielęgnacji.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt, nigdy się z takim nie spotkałam :) ostatnio producenci kosmetyków stale mnie zaskakuja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z taką mgiełką jeszcze się nie spotkałam, jednakże ten produkt mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę/ czytam więc chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tej nie znam, ale takie mgiełki są fajne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałaby mi się ta mgiełka :D
    Latem uwielbiam wszelkiego rodzaju mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze w sumie na maks amnie ciekaiw ten produkt, bo uwielbiam mat na twarzy ;) a nawet nie wiedziałam, że taki produkt istnieje ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz