Tonik oczyszczający - Figs&Rouge

Witajcie! Dzisiaj przychodzę do Was z tonikiem oczyszczającym do twarzy Figs&Rouge, którego pełna nazwa to PRO-CLEARANCE Daily Cleanser Skin Balance. A co sądzę o produkcie?


Skład:
Aqua (Water), Alcohol Denat, Phenoxyethanol, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Plant Distillate, Glycerin, Allantoin, Ethylhexylglycerin, Globularia Alypum (Blue Daisy) Leaf Extract, Parfum.


Co mówi producent?
"Ma działanie oczyszczające i jednocześnie kojące. Chroni cerę przed codziennymi czynnikami drażniącymi. Produkt stworzony do głębokiego oczyszczenia skóry, który jednocześnie delikatnie eliminuje zanieczyszczenia.

Zawiera:

• Ekstrakt Blue Daisy, który zapewnia kojące działanie przeciwzapalne.

• Allantoina zwiększa gładkość skóry i działa przeciwzapalnie.

• Kaempferol z przeciwutleniaczem i przeciwzapalnym wyciągiem z Oczaru Wirginijskiego, pomaga oczyścić cerę.

Zalety:

• Oczyszcza i chroni cerę przed codziennymi czynnikami drażniącymi

• Antyoksydacyjne wsparcie dla skóry i odbudowanie naturalnej bariery

• Delikatnie odpręża i przywraca kondycję cery."


Co ja o nim sądzę?
Produkt zamknięty w plastikowej butelce. Opakowanie bardzo skromne. Zapach przyjemny - czuć figę, lecz ja też wyczuwałam ten zapach alkoholu. Jakbym miała wybierać co było czuć bardziej, to zdecydowanie alkohol. W sumie pachnie tak samo jak wódka figowa. Działanie świetne! Oczyszcza, co czuć na twarzy, lekko napina. Nie zauważyłam żadnych złych stron. Z pewnością produkt pomagał mi z niechcianymi wypryskami, było ich mniej, a jeśli już jakiś był to szybko znikał. Niestety ze względu na to, że ma w składzie alkohol, czasami szczypał w buzie. Nie mniej jednak jest to jeden z lepszych toników jakie miałam okazję używać. Z tego co się orientuje to jest w sprzedaży na stronie Amazonu lub zagranicznych stronach z kosmetykami. 

Cena: 68 zł/180 ml 
Czy polecam? Tak
Czy kupię ponownie? Tak 
Ocena: 9/10 (odbieram punkt za ten zapach wódki.) 

Komentarze

Prześlij komentarz