Maska uspokajająca - Przepisy Babci Agafii

Witajcie ;) Nie odzywałam się, ponieważ byłam na wakacjach i się wyciszałam, ale czas już teraz nadrobić zaległości :) Dzisiaj przychodzę do Was z opinią na temat maseczki do twarzy. Zapraszam :) 


Skład:
"Aqua, Caprylic/Capric Tri-glyceride, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Organic Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Kaolin, Lilium Davuricum Flower Extract, Organic Citraria Nivalis Extract, Borago Officinalis Juice, Xanthan Gum, Sodium Cetearyl Sulfate, Ca rbomer, Parfum, Benzylalcohol, Benzoic Acid, Sorbica Cid"

Co mówi producent? 
"Maska na ziołach z Darii jest przeznaczona do pielęgnacji zmęczonej i wrażliwej skóry twarzy. Usuwa podrażnienia, nawilża, podnosi ochronne właściwości skóry, zwracając skórze zdrowy i zadbany wygląd.
lilia i sok ogórecznika - nawilżają i tonizują, zrównują koloryt twarzy, usuwają odczucie ściągania skóry, przywracają uczucie komfortu.
Cladonia śnieżna - aktywizuje procesy regeneracji i chroni skórę przed zmianami związanymi z wiekiem.
Ekstrakt rumianku - posiada właściwości bakteriobójcze i gojące."

Moja opinia:
Produkt bardzo łatwo się aplikuje, opakowanie zakręcane. Maseczka starcza na około 10 razy. Konsystencja kremowa o delikatnym zapachu. Czasami ciężko się ją nakładało, ponieważ się "śliska". Nie spływa z twarzy. Po odczekaniu wyznaczonego czasu trzeba zmyć pozostałość letnią wodą. Maseczka jest okej, ale nie zauważyłam szałowego działania. Taka zwykła.

Cena: 8 zł/100 ml 
Czy polecam? Nie
Czy kupię ponownie? Nie
Ocena: 6/10

Inne posty z maseczkami:

Komentarze

  1. miałąm kiedyś jakaś taką maseczkę, ale inną wersję i była meeeega średnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej maseczki ale skoro nie robi szału to raczej się na nią nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  3. Już w nie jednym sklepie widziałam maseczki z tej marki, muszę w końcu kupić którąś z nich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, aczkolwiek nie ma co szału oczekiwać.

      Usuń
  4. Liczyłam że ta maseczka lepiej się sprawdzi ;) szkoda bo planowałam kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem i raczej nie skuszę się na zakup.
    Jakoś ta maseczka do mnie nie przemawia :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post, Thanks for sharing, x
    I'm following you! X.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam dziegciową i naprawdę super się sprawdzała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej jeszcze nie miałam ;) Może kiedyś się skuszę.

      Usuń
  8. Nie widziałam nigdy, ale w sumie opakowanie też nie zachęca, dobrze że dajesz recenczje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupiłam w drogerii Pigment :) Maska jest rewelacyjna, tylko uwaga nie stosuj dłużej niż pisze! Mi się troszkę czas jakoś przedłużył i miałam całą czerwoną skórę przez dwa dni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze stosuje tyle ile jest napisane, bo właśnie boję się skutków ubocznych :D Mi niestety się nie sprawdziła :/

      Usuń
  10. Nie miałam tej maski ale lubię gdy po użyciu maski od razu czuć jakieś działanie. Dlatego pewnie się na nią nie skuszę 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię, gdy maska od razu daje jakiś efekt ;)

      Usuń
  11. Miałam kiedyś taka żółta z tej firmy i całkiem przyjemnie ja wspominam :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że ta wypada słabo. Miałam inne maski tej marki i dobrze wspominam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej marki to była moja pierwsza maseczka do twarzy.

      Usuń

Prześlij komentarz