Haul - Czerwiec 2020

Witajcie w Haul'u z Czerwca :) Zanim jednak przejdziemy do tego postu to chciałabym Wam trochę opowiedzieć co u mnie (jak to było miesiąc temu). No cóż, na początku czerwca zapisałam się na prawko. Wreszcie dorosłam do tej decyzji, wcześniej nie uważałam by było mi potrzebne i nie czułam się dobrze na samą myśl, że miałabym wsiąść do samochodu. Teraz? Nie powiem bo stres też jest, by wsiąść do samochodu, ale powoli go oswajam. za dwa tygodnie już pierwsza jazda :) Połowa czerwca minęła mi na zdawaniu egzaminów (oczywiście zdalnie), ale roboty było mnóstwo! A co planuje na lipiec? Na pewno krótki wyjazd. Zobaczymy czy wszystko da radę się pogodzić. Nie zapominam o tym, że mamy pandemię, ale też chcę zacząć normalnie żyć, zanim znów będzie nawrót jak podejrzewają - jesienią. 


KOSMETYKI:

Z kosmetycznych rzeczy zamówiłam sobie mini zamówienie z AVON'u, w którym znalazło się: peeling, balsam oraz płyn do kąpieli z serii Aloha Monoi (kokos jest główną nutą zapachową) oraz maseczka z ekstraktem z czerwonego wina. 


- Małe zamówienie z Neess oraz Semilac - Aceton i odtłuszczacz w 500 ml opakowaniach, pilniki, bloczki polerskie, pyłek galaktyczny, baza, top matowy, złote drobinki brokatu w lakierze oraz lakier różowy :) 


- Maseczki z Biedronki 



- Maseczki i peelingi zakupione w Rossmann'ie na promocji


- Lakiery hybrydowe i wałki (które już wyrzuciłam) z drogerii Natura


- ChillBox
- beGLOSSY






DODATKI Z GAZET: 
- Elle z maseczką



KSIĄŻKI :

- Te perełki udało mi się dostać na OLX. Bardzo lubię kupować używane książki - Taniej oraz daje im drugie życie. Tym bardziej cieszę się, że je upolowałam, ponieważ nie ma ich w oficjalnej sprzedaży od kilku lat, a bardzo chciałam je przeczytać :)


- Te książki (też używane) kupiłam przez internet :) 



- A tutaj wydania kieszonkowe z biedronki za 9.99 zł 



UBRANIA:
- Sukienka H&M 
- Sweterek H&M




INNE:
- Płyta z filmem "Boże Ciało" 


- Gumki do włosów i ręcznik plażowy Pepco, Torba plażowa i pościel  Netto





I to na tyle :) Najwięcej w tym miesiącu zakupiłam książek :D Biblioteczka się mocno powiększyła, tylko czasu na czytanie coraz mniej ;) 

Komentarze

  1. Gratuluje przezwyciężenia strachu i zdecydowania się na zrobienie prawa jazdy :) Będę trzymać za Ciebie mocno kciuki :) Co do podsumowania to podoba mi się sweterek z H&M i bardzo lubię płyny do kąpieli AVON - ślicznie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Ja też uwielbiam płyny do kąpieli od AVON <3

      Usuń
  2. Fajnie, że zdecydowałaś się iść na prawko, też miałam wielki stres jak zaczynałam jeździć ale teraz nie wyobrażam już sobie życia bez prawa jazdy 😊 też miałam sobie zamówić te kosmetyki z Avonu o tym zapachu, bo mnie zaciekawił. Niedawno kupiłam sobie niedawno taką samą maseczkę z biedronki ta z konopii 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już teraz sobie nie wyobrażam życia bez prawka, bardzo to uciążliwe :)

      Usuń
  3. Super, ze robisz prawko :) ja uważam, ze warto je mieć no nigdy nie wiadomo kiedy się przyda :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz