Krem pod oczy - L'Orient

Witajcie! Dzisiaj przychodzę do Was z opinią na temat krem pod oczy od firmy L'Orient :) 


Skład:
"Aqua, Chamomilla Recutita (Chamomile Extract), Urtica Dioica (Nettle) Extract, Tussilago Farfara (Coltsfoot) Leaf Extract, Horsetial (Equisetum Arvense) Extract, Horse Chestnut Seed Extract, Cucumis Sativus Leaf Extract (Cucumber), Algae Extract, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Gel, Hygroplex, Tocopherol Acetate, Panthenol, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Whey Protein, Retinyl Palmitate, Glycolic Acid, Lactic Acid, Propylene Glycol, EDTA, BHT, Polysorbate 20, Carbomer, Triethanolamine, Dead Sea Mineral Water, Acnibio Ac"


Słowa producenta:
"Zawiera kombinację minerałów z Morza Martwego, witamin, protein i ekstraktów roślinnych. Stosowany regularnie spłyca zmarszczki, usuwa opuchliznę i cienie pod oczami. Pozostawia okolice oczu promienne, pełne naturalnego blasku. Idealny do codziennej pielęgnacji na noc i na dzień dla każdego rodzaju cery."

Moja opinia:
 Jego zadanie to nawilżenie i regeneracja. Opakowanie jest plastikowe z pompką. Po naduszeniu mamy wystarczającą ilość produktu. Krem ładnie pachnie, dobrze nawilża i przede wszystkim się nie waży. Jest wydajny, aż czasami miałam go dość, ponieważ chciałam coś nowego ;p Cena 64 zł za 15 ml, więc nie jestem do niego zbytnio przekonana, ponieważ taką samą robotę (a może i lepszą) robił krem pod oczy od Biotaniqe linia korean beauty, który jest tańszy. Co do spłycenia zmarszczek i usuwania opuchlizny - ja takiego działania nie zauważyłam. 

Cena: 64 zł/15 ml 
Czy kupię ponownie? Nie
Czy polecam? Nie
Ocena: 6/10 

Komentarze

  1. Nie używam kremów pod oczy, więc tego produktu i tak bym nie kupiła.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może gdyby nie taka wysoka cena to bym z ciekawości przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam gdzieś juz o tym kremie. Raczej sie nie skuszę na niego

    OdpowiedzUsuń
  4. A opis producenta tak zachęca.. dobrze, że mamy blogerki!

    Mój blog, zapraszam cieplutko!! /klik/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam nie słyszłam, ale szukam własnie wpecyfiku pod oczy. Bardzo przyda mi się twoja recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Biotanique Korean Beauty :) Tani, starcza na długo i ma bardzo fajny efekt :)

      Usuń
  6. nie znałam tego kremu pod oczy ;) nawet marki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. marka i krem to dla mnie nowość. Szkoda, że się nie do końca się sprawdził. No i po co przepłacać, jeśli można mieć to samo w niższej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, rzeczywiście, troszkę drogi :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zaryzykowałabym z nim z uwagi na zawartość aloesu. Szkoda, że przy tej cenie nie spisuje się nieco lepszej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tym produkcie, ale po Twojej opinii na pewno po niego nie sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że się nie sprawdził. No i taka cena, powiem , że jak dla mnie zbyt wysoka. No ale w sumie dużo jet takich kosmetyków na rynku co są drogie a okazują się bublami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz