Krem do rąk przeciw przebarwieniom - Mincer Pharma

Hejka! Dzisiaj przychodzę do Was z opinią na temat kremu do rąk od Mincer Pharma. 


Skład: 
"Aqua/Water, Cyclopentasiloxane, Isostearyl Isostearate, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Niacinamide, Propylene Glycol, Glycyrrhiza Glabra Root Extract (Licorice Root Extract), Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Methylpropanediol, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Hippophae Rhamnoides Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Disodium EDTA, Parfum, Benzyl Salicylate, Limonene, Citrus Limon Peel Oil, Citral, Linalool"


Co mówi producent? 
"Mincer VitaC Infusion Koncentrat do Rąk Przeciw Przebarwieniom 30ml to produkt przeznaczony do pielęgnacji skóry dłoni. Preparat intensywnie rozjaśnia przebarwienia na skórze i wyrównuje jej koloryt.
Produkt zawiera witaminę C i olej z rokitnika. Koncentrat posiada właściwości nawilżające i regenerujące."


Co ja sądzę? 
Koncentrat do rąk przeciw przebarwieniom nr 626. Zamknięty jest w szklanym opakowaniu z pompką. Krem cudownie pachnie cytrusami, dzięki zawartości witaminy C. Czy działa na przebarwienia to nie wiem, bo takowych nie posiadam. Wiem za to, że szybko się wchłania, pięknie pachnie i nawilża dłonie. Minusem jest to, że jest mało wydajny oraz pompka nie wydobywa całego produktu. Myślę, że byłabym skłonna go kupić, tylko nie wiem, czy jest jeszcze dostępny w sprzedaży. 


Cena: 24,99 zł/30 ml
Czy polecam? Tak
Czy kupię ponownie? Być może :)
Ocena: 8/10


Inne posty z kremami do rąk:

Komentarze

  1. Ja przebarwień na rękach nie ma ale skoro dobrze nawilża bo moze warto przetestować ;) ja ostatnio mam strasznie suche rece :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna racenzja, zapewne skuszę się na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za dobre nawilżenie jestem skłonna użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię kosmetyki z witaminą C :) taki krem na przebarwienia na pewno przydałby się mojej mamie :) szkoda tylko, że jest mało wydajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :( Przy ciągłym stosowaniu może na dwa tygodnie starczy.

      Usuń
  5. Jeszcze nie słyszałam o tym produkcie, ciekawe czy działa na przebarwienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam cytrusy, ale też nie mam przebarwiń a więc się chyba nie przyda :(

    Pozdrawiam :)
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też przebarwień na rękach nie mam, chyba jeszcze za młoda na nie jestem. Moja mama już ma ten problem. Muszę polecić jej ten krem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz