Dotleniający krem nawilżający - Naobay

Witajcie! Dzisiaj przychodzę do Was z kremem do twarzy Naobay. 


Co mówi producent?
"Unikalny skład bogaty w organiczne składniki odżywcze, z intensywnie nawilżającą akacją, która głęboko odżywia skórę, poprawiając elastyczność i zapewniając intensywne nawilżenie przez cały dzień. Specjalnie zaprojektowany do suchej i odwodnionej skóry, która potrzebuje dodatkowej pielęgnacji."

Co ja sądzę? 
Krem w białym, prostym opakowaniu, zamykanym na klik. Gdy pierwszy raz słyszałam o tej marce przeważnie na YouTube to zawsze kojarzyła mi się z luksusem. Krem jest dość wydajny, pięknie pachnie i dobrze radzi sobie z nawilżeniem skóry. A teraz minusy. Długo czuć go na twarzy, ponieważ robi tłustą warstwę, przy nadmiernym dotykaniu się roluje, odbija się na telefonie np. podczas rozmowy, więc wchłanianie się go nie jest dobre. Cena do niskich też nie należy, ponieważ za pojemność 30 ml musielibyśmy zapłacić około 100 zł. Kilka produktów tej marki miałam i bardzo lubiłam. Ten też byłby dobry, gdyby nie to, że słabo się wchłania. Przykładowo rano go używała, a wchłonął się w południe. 

Cena: około 100 zł/30 ml
Czy polecam? Nie
Czy kupię ponownie? Nie
Ocena: 6/10 


Inne posty z kremami do twarzy:
Ochronny Dermacos

Komentarze

  1. Nie znam tego kremu ani marki ale skoro słabo sie wchłania to z pewnościa go nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam już co nie co o tej marce ;) ale jeszcze nic nie miałam od niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo, za tą tlustą warstwę to go napewno nie kupię :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy o nim nie słyszałam :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko! Na pewno nie kupię, jeżeli tak długo się wchłania, nie cierpię tego :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for review. It is the first time I heard about cream from the acacia.

    Have a great day!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz