Edukacyjna układanka - Zwierzęta

Cześć kochani. Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam bardzo fajną układankę od Polskiej firmy Trefl. Jako mama dziecka, które jest niepełnosprawne szukam wszelkich rozwiązań by poprzez zabawę nauczyć. Tutaj z pomocą przyszły mi właśnie puzzle-układanka. Zakupiłam układankę o zwierzątkach. Jak wygląda zabawa? Zapraszam :) 

'

W jednym opakowaniu mamy, aż 10 propozycji zabaw. Można je dostosować do wieku dziecka oraz jego umiejętności. My jak na razie stosujemy tylko jeden rodzaj zabawy, gdzie za zadanie dziecko ma dopasować zwierzątko do jego domku oraz ulubionego przysmaku. Ułatwieniem są takie same kolory poszczególnych części, więc przy okazji dziecko uczy się spostrzegawczości. 


W kolejnych propozycjach mamy: wyścigi, memories, zgadywanki, tak czy nie, pamięć, sylabinki, odgłosy, zagadki oraz alfabet zwierząt. 


Jak już wcześniej wspomniałam, ja ze swoim synkiem tylko układamy, ponieważ inne propozycje są dla  niego za trudne. Na początku potrzebował pomocy, później już nauczył się sam dopasowywać poszczególne elementy. Dużo przy tym rozmawiamy i opowiadamy co to za zwierzątko, gdzie mieszka i co je. Planuje kupić teraz inny wariant gry, ponieważ firma Trefl ma naprawdę dużo propozycji do zaoferowania. 


Koszt takiej układanki to około 18 zł 




Komentarze

  1. Mamy kilka pozycji z tej serii, są świetne 👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My jak na razie mamy tylko jedną, ale już planuje zakup kolejnych

      Usuń
  2. Ale fajne propozycje dla dzieciaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna propozycja, nauka przez zabawe to lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna zabawa. Rozumiem Twoją sytuację, bo mój kuzyn jest niepełnosprawny i moja ciocia również kupowała różnego rodzaju gry, zabawy, żeby mógł się uczyć. Jestem pod wrażeniem, że w dzisiejszych czasach jest bardzo dużo gier, zabaw, które uczą dzieci. Przy okazji jest to świetny sposób na spędzenie czasu rodzica z dzieckiem.

    Pozdrawiam, Carpe diem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) W dzisiejszych czasach jest mnóstwo wspomagaczy do nauki :) A więź rodzic-dziecko jest bardzo ważna :)

      Usuń
  5. Jakie fajne małe puzzle, ja jak najbardziej za taką formą jestem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nauka poprzez zabawę :) Czuć, że pięknie pogłębiasz swoją wieź z synkiem :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam się z nim zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na zabawę zarówno dla dużych jak i małych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Mi bardzo się podoba ta forma zabawy.

      Usuń

Prześlij komentarz