Maseczka bąbelkująca z węglem drzewnym - Purederm

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z maseczką, która nie dość, że bardzo fajnie działa to jeszcze troszkę bawi ;) A wszystko to za sprawą bąbelkowania na twarzy :D


Skład: 
"Aqua, Glycerin, Dipropylene Glycol, Cocamidopropyl Betaine, Methyl Perfluorobutyl Ether, Methyl Perfluoroisobutyl Ether, Sodium Lauroyl Glutamate, Disiloxane, Sodium Cocoyl Apple Amino Acids, Hydrolyzed Collagen, Sodium Hyaluronate, Charcoal Powder, Hydroxyethylcellulose, Carica Papaya (Papaya) Fruit Extract, Vaccinium Myrtillus Fruit/Leaf Extract, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract, Acer Saccharum (Sugar Maple)"

Opis produktu:
"Maska detoksykujaca dzieki pęcherzykom powietrza głęboko wnika w pory i eliminuje zanieczyszczenia, pozostawiajac skórę nawilżoną i dotlenioną. W kontakcie z powietrzem jej żelowa konsystencja zmienia się w piankę detoksykujacą. Maska z węglem drzewnym reguluje wydzielanie sebum, pomaga tłustej skórze utrzymać ją w czystości. Bogata w ekstrakty z papai i cukru trzcinowego chroni cerę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych , pozostawiając twarz rozjaśnioną."

Moja opinia:
Maseczki bąbelkujące miałam okazje używać już kiedyś, ale żadna nie działała tak jak ta. Opakowanie jest bardzo minimalistyczne, po otwarciu mamy złożoną czarną płachtę, z którą trzeba się namęczyć zanim się ją rozwinie. Płachta idealnie przykleja się do twarzy i nic nam nie spada, ani się nie zagina.  Po chwili maseczka zaczyna bąbelkować i tym oto sposobem masuje i oczyszcza nam twarz. Jest to bardzo przyjemny proces, ale także zabawny, ponieważ maseczka łaskocze, a na twarzy mamy samą pianę. Po zdjęciu maski mamy idealnie oczyszczoną skórę, lekko nawilżoną i ukojoną. Świetnie wycisza niedoskonałości, sprawiając, że są mniejsze i nie są zaczerwienione. Maseczka naprawdę godna polecenia :)


Inne maseczki na blogu:
Maseczka regenerująca - Dermaglin
Maseczka przeciwzmarszczkowa Belleza Castillo | Maseczka rozjaśniająca Conny
Maseczka Lift & Ultra Clean - Multi BioMask

Komentarze

  1. bardzo lubię tego typu maseczki :) tej jeszcze nie miałam ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosowałam ją i u mnie fajnie się sprawdziła. :D Ten efekt bąbelkujący jest świetny. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam maseczki, ale tej jeszcze nie miałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze takiej nie miałam:D muszę zakupić

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze takiej bąbelkującej maseczki :D Ciekawe czy u mnie by się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przetestuję taką maseczkę :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi się kiedyś taka maseczka niezbąblekowała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam maseczki bąbelkowe, ale tej jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz