Krem do rąk Planet Spa z Oliwą z oliwek - AVON

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo fajnym kremem do rąk od AVON. Kosmetyki tej marki rzadko kiedy u mnie działają i bardziej zamawiam je pod względem zapachowym, jednak seria Planet Spa jest naprawdę warta uwagi :) 

Zdjęcie jest jeszcze z grudnia tamtego roku :) Nadrabiam zaległości w postach :D


Skład:
"Aqua, Mineral Oil, Cerearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetyl Alcohol, Parfum, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Phenoxyethanol, Polysorbate 60, Carbomer, Methylparaben, PEG-150 Stearate, Steareth-20, Disodium EDTA, Sorbitan Oleate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Olea Europea Fruit Oil, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Olea Europea Leaf Extract, Geraniol"

Opis produktu: 
"Przenieś zmysły do rajskiej krainy SPA z nawilżającą oliwką. Luksusowy, nawilżający krem do rąk z cenną oliwą z oliwek ."

Moja opinia: 
"Kremik do rąk jest mały, zamknięty w aluminiowej tubce i zamykany nakrętką. Zapach przepiękny oliwkowy. Krem bardzo fajnie wtapia się skórę dłoni, dzięki czemu ją nawilża i redukuje spierzchnięte dłonie. Gdy dłonie miałam zniszczone używałam go prawie co godzinę i jedno opakowanie zużyłam w tydzień. Później gdy używałam go do nawilżenia to starczył na dłużej, jednak nie jest to produkt bardzo wydajny i szybko się skończył. Bardzo często jest na promocji w katalogu i wtedy warto go kupić :) 

A Wy używaliście ten krem? Co o nim sądzicie?

Jakie kremy do rąk polecacie na sezon jesienno-zimowy? :) 


Inne kosmetyki do rąk na blogu:
Peeling + maska do dłoni - Efektima
Serum do rąk i paznokci kuracja odmładzająca - Cztery Pory Roku
Krem do rąk - Duft&Doft

Komentarze

  1. Muszę koniecznie przetestować ten krem ;)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio namiętnie stosuję olejek z biooil :)
    obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam jeszcze ;) Z chęcią Cię odwiedzę :)

      Usuń
  3. Uwielbiam kosmetyki z Planet Spa, ale tego kremu jeszcze nie miałam ��

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne treściwe mazidło:) smarowałabym się nim:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego nie używałam , aktualnie jestem wierną fanką garnier - intensywna pielęgnacja i jestem bardzo zadowolona szczególnie zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że szybko się wchłania ❤

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz