Denko - Wrzesień 2021

  Witajcie :) Dzisiaj przyszła pora na wrześniowe denko :) Jest mniej produktów niż miesiąc temu. W wrześniu zużyłam 15 produktów. Legenda: kupię ponownie, być może kupię ponownie, nie kupię ponownie. 


1. Twarz:
- Maseczka Tołpa Sebio x2 - Genialna maseczka! Tak ogarnęła moją buźkę, że jestem pod wrażeniem jej działania.
- Maseczka Glow Orientana - Maseczka spoko, fajnie rozświetliła buzię i sprawiła, że była miękka w dotyku i gładka. Mam jeszcze jedno opakowanie.
- Maseczka różowa Coscodi - Lekkie nawilżenie. Jest spoko, ale nie na tyle by kupić ją ponownie.
- Maseczka Strefa T Tołpa - Kolejna genialna maseczka ;)  Także świetnie sprawdziła się u mnie na buzi.


2. Kąpiel:
- Peeling kawowy i peeling kawowy z kokosem Love Your Body - Peelingi Z biedronki za 10 zł. Fajne i dobrze sobie radziły, ale dzięki nim już wiem, czemu nie lubię peelingów kawowych - wszędzie fusy i brudna wanna
- Sól do kąpieli beBeauty - Fajna i tania sól ;)

3. Do włosów:

- Fitokoktajl do mycia włosów Biały Jeleń - Nie urzekł mnie niczym.. Wykorzystałam, był ok, ale nie wrócę do niego ponownie.
- Maska InSign - Maska była w jakiejś gazecie i powiem Wam, że jest genialna! Wygładza i nawilża włosy nawet te po farbowaniu, sprawia, że włosy łatwo się rozczesują i są delikatne w dotyku.
- Próbki Hask - Wykorzystałam dwie na raz, ponieważ jedna starczyła mi na połowę włosów. Nie jestem w stanie określić jak działają po jednym użyciu.


4. Makijaż:
- Baza pod makijaż Bielenda - Fajna baza, ale nie mam porównania z innymi, ponieważ był to mój pierwszy kosmetyk tego typu.


5. Inne
- Pasta Colgate z węglem - Dobrze myje, więc czego chcieć więcej :D

I to na tyle jeśli chodzi o zużycia :) Z całego denka kupiłabym ponownie 5 produktów :) 

Komentarze

  1. Witam serdecznie ♡
    Świetne denko! Nie miałam nic oprócz tej enzymatycznej maseczki od Tołpy :) To znaczy jedną używam a druga już leży w zapasie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne kosmetyki :)
    Kusi mnie ta baza z bielendy :D

    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ogólnie stosuję produkty Biały Jeleń ale tego jeszcze nie znałam, dopiero gdy przeczytałam Twój wpis dowiedziałam się, że taki jest :)

    Fajne zużycie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się nigdy nie udaje zużyć takiej ilości kosmetyków w miesiącu :) A zapasy rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam maseczki Tołpy :) Z marki Insight miałam kiedyś szampon i odżywkę i były świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam Tołpę :) Muszę spróbować innych produktów Insight, ponieważ maska sprawdziła się u mnie świetnie :)

      Usuń
  6. Całkiem sporo produktów udało Ci się zużyć :D
    Najbardziej zaciekawiła mnie ta sól do kąpieli z beBeauty :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz