Holograficzny rozświetlacz do twarzy i ciała - AA Wings of Color

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym kosmetykiem do makijażu, a jest to holograficzna paletka rozświetlaczy do twarzy i ciała. Wiem, że nie każdy jest zwolennikiem efektu holo, ale mnie efekt ten urzekł :) 


Skład:
"Talc, Mica, CI 77891, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-1,trimethylsiloxyphenyl Dimethicone, Dimethicone, Silica, Phenyl Trimethicone, Copernicia Cerifera Cera*, Magnesium Stearate, Dimethiconol, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Trimethylsiloxysilicate, Tin Oxide, CI 77742, Hexylene Glycol, Persea Gratissima Oil, Lithothamnion Calcareum Extract, Mannitol, Diatomaceous Earth, Euphrasia Officinalis Extract, Zinc sulfate"

Opis produktu: 
" Holograficzna paleta do makijażu oczu, twarzy i ciała, która zawiera trzy najmodniejsze odcienie, dzięki którym wykonasz niebanalny makijaż: turmalinowy fiolet, szafirowy błękit i szmaragdową zieleń.
Poszczególne odcienie umożliwiają stworzenie looku o holograficznych refleksach mieniących się pod każdym kątem: do stosowania na ciało, policzki, oczy, nos, usta i łuk Kupidyna. Kolory można aplikować bezpośrednio na skórę lub na cień do powiek, pomadkę, błyszczyk, eyeliner. Mikronizowana formuła została wzbogacona w krzemionkę, olej z awokado i ekstrakt z alg czerwonych by pielęgnować skórę i nadać jej piękny, świeży wygląd. W 100% przebadany alergologicznie."

Moja opinia:
Na początek trzeba wspomnieć, że są to rozświetlacze holograficzne czyli widać je w ruchu światła/słońca. Malując się i patrząc na wprost nie widziałam że mam rozświetlacz wgl nałożony, ale po ruszaniu twarzą na prawo i lewo było widać przejście tafli. Wspominam o tym, ponieważ przy pierwszej aplikacji popełniłam błąd i nałożyłam za dużo produktu, przez co pod światło wyglądałam jak klaun. Nie trzeba obawiać się kolorów w paletce (rozświetlacze są fioletowe i zielone), ponieważ nie jest to kolor pigmentu, a drobinek. Po dobrym nałożeniu rozświetlacz ten wygląda wspaniale i nie potrzebne są żadne filtry. Jest to produkt, który nie świeci się mocno, więc bardziej polecam go na co dzień niż większe wyjścia. Dobrze widać go na zdjęciach z fleszem.

Komentarze

  1. Jestem bardzo ciekawa, jakby wyglądał ten rozświetlacz w moim przypadku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam rozświetlacz holograficzny i bardzo lubię efekt, jaki mogę uzyskać przy jego wykorzystaniu :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze takiego rozświetlacza, ale przyznam, że zaciekawiłaś mnie tym efektem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie pokazałaś jak wygląda na skórze, bo chętnie zobaczyłabym efekt :D Jestem mega ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrobiłam zdęcia ;p Ale jak je zrobię to zaktualizuje post :D

      Usuń
  5. Jeszcze takiego nie używałam, ale brzmi ciekawie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz