Haul Lipiec/Sierpień

Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z takim małym podsumowaniem lipca i sierpnia.  Na początek powiem co u mnie się działo przez te dwa wakacyjne miesiące. A więc ogólnie wakacje minęły mi bardzo szybko, na początku było odliczanie do urlopu, a później próba wykorzystania resztek ciepłych dni jak najlepiej. Nie udało mi się zrobić wszystkiego co zaplanowałam, bo albo nie było pogody, albo nie było wolnego ;) 

W lipcu odwiedziłam Rodzinny Park Rozrywki - Bryllandia, co sądzę o tym miejscu możecie dowiedzieć się w podlinkowanym poście :) W ostatni tydzień lipca wyjechaliśmy do Kołobrzegu, relacja z wyjazdu już jest przygotowywana i mam nadzieję, że pojawi się w tym tygodniu :)

W sierpniu na samym początku wyjechaliśmy do Malborka, także pojawi się post z tego miejsca :) 

Więcej miejsc nie udało mi się zwiedzić, mimo że plany były ambitne ;p A teraz czas na moje zakupy z tych dwóch miesięcy :) 


KOSMETYKI

- beGLOSSY Lipiec
- beGLOSSY Sierpień 



UBRANIA

Do tej kategorii doliczam także dodatki :) A więc kupiłam w Pepco pierścionek oraz bransoletkę na nogę :) 

Na targowisku miejskim kupiłam leginsy, spodnie dresowe, klapki oraz skarpetki stopki.

- Zamówienie z Sinsay, a w nim dwie bluzki na krótki rękaw, bluza, piżama w słodką koalę i spodenki do spania :) 
- Buty Nike


- Ubrania z Vinted - czerwona bluzeczka na długi rękaw oraz 4 spódniczki. 



KSIĄŻKI 

- W sierpniu zamówiłam sobie książki, które brakowały mi do kolekcji :) 



INNE

W lipcu kupiłam sobie suplementy diety. Moje zamówienie zawiera - kolagen na mocniejsze kości. Kolejnym suplementem jest izotonik, który pomaga dobrze się nawodnić podczas biegania. Następny w kolejce jest Citrulline, który pomaga zredukować zmęczenie psychiczne oraz fizyczne. Do tego dokupiłam słodkie kremy - jeden smakuje jak kokosowa princessa, a drugi jak słona masa od snickers'a oraz rodzynki w czekoladzie. Dodatkiem jest shaker :)


- Portfel - Sinsay 


- Kolejne zamówienie suplementów :) Collagen o smaku Coli, Izotonik o smaku grejpfrutowym, białko truskawkowe oraz krem do smarowania i batoniki 


- Paznokcie z lipca - szare z marmurkiem
- Paznokcie z sierpnia - róż z bordo



I to na tyle jeśli chodzi o te dwa miesiące ;) Na chwilę obecną nie mam żadnych planów odnośnie września i października, ale zobaczymy co czas przyniesie :) 

Komentarze

Prześlij komentarz